H
her
Vieras
Niillä kamalaksi osotautuneilla miehillä tuppaa olemaan yleensä yksi yhdistävä tekijä - ja se lienee ongelman ydin. Se lapsia tehtaileva äiti nimittäin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistäs me muut tiedetään, millaisia ne tavalliset eskot on kotioloissa? Tai mikä juju se onkaan, mikä ihmisissä toisia viehättää? Hullua vain tämä "tavallisuuden" pelkääminen tällä palstalla. Miehessä ei ole mitään, jos siinä ei ole heti ulospäin näkyvää särmää![]()
Mun esikoisen isä on kuollut eikä siis luonnollisestikaan läsnä lapsen elämässä, eiks oo vaan positiivista että noiden pikkusisarusten isä on ns. isänä tälle vanhimmallekin?
Niillä kamalaksi osotautuneilla miehillä tuppaa olemaan yleensä yksi yhdistävä tekijä - ja se lienee ongelman ydin. Se lapsia tehtaileva äiti nimittäin.
Tai sitten asian voi ilmaista sitenkin, että useimmat meistä ihmisistä pyrkivät ajan myötä kasvamaan. Toisaalta se tarkoittaa sitä, että ehkä oppii arvostamaan toisissa ihmisissä erilaisia luonteenpiirteitä kuin aikaisemmin. Toisaalta sitä, että oppii tajuamaan oman roolinsa onnellisuuden rakentamisessa. Samalla ehkä sisäistää myös olevansa vastuussa ennen kaikkea lapsistaan ja näiden tasapainoisesta elämästä sen lyhyen hetken, jotka nämä vierellä kulkevat.
Elämän voi toki kulkea myös laput silmillään, etsien ikinuorena onnea siitä neljännestätoista "ei-niin-tavallisesta" miehestä![]()
Jaa, en minä katso epäonnistuneeni missään vaikka lapsillani eri isä onkin. 18 vuotias asuu ihanassa yksiössä ja kakkonen nauttii elämästään täysin sieluin mitä nyt 11 vuotias vain kykenee ja tuo 3v....kasvaa ja riehuuItse olen siitä huolimatta elänyt niin kuin olen halunnut ja saanut sen minkä olen halunnut. Ja paljon muutakin.
Minulle parisuhde ei ole se asia joka tekisi elämästäni kokonaisen vaan ihan muut asiat, kykenen olemaan yksin ja kykenen myös olemaan suhteessa (olen naimisissa tuon kolmosen isän kanssa).
Ei noista tarvitse koskaan tapella jos asiat on hoidettu jo yhdessä olo aikana...kun nämä kaikki voidaan tehdä jo silloin. Ei tarvitse siis eron sattuessa sellaisista tapella.
Niin, JOS. Mutta harmillisen usein olen nähnyt ihan toisenlaista menoa; riitelyä, kiusantekoa, syyttelyä, lapsi kiistakapulana.
Ei se voi olla lapselle hyväksi.
Niin, JOS. Mutta harmillisen usein olen nähnyt ihan toisenlaista menoa; riitelyä, kiusantekoa, syyttelyä, lapsi kiistakapulana.
Ei se voi olla lapselle hyväksi.