Jos googlaat oman nimesi niin mitä saat ekaksi vastaukseksi?

• Viestiketjun aloittaja "Kuukkeli"
  • Ensimmäinen viesti
Blogin etusivun

Sen jälkeen:
- oma facebooksivu
- blogilista.
- yhden kirjoituskilpailun sijoittujat.
- yksi kouluesseeni BestBuyComissa.
- kotikunnan sivuilla yritysrekisteri.
- yliopiston sivuilla vuonna 2008 hyväksytyt kandidaatintutkielmat.
- koulukaverit-sivusto.
- ...

:)

sama jumppahullu
[QUOTE="vieras";25371696]Hih! Kolme ekaa on kaikki paikallisen liikuntakeskuksen sivuja ja neljäs on kyseisen firman face-seinälle kirjoittamani teksti. :D Jaa minäkö jumppahullu?! :D[/QUOTE]

Se mua nyt hämää, että kun laitan nimeni siihen niin omaa facebook sivuani sieltä ei kyllä tule. Koko eka sivu on täynnä minua koskevia juttuja, noita jumppia, sitten koulukaverit, työpaikka... Mutta edes seuraavalla sivulla ei ole facea. Aika jännä, vaikka eipä sillä väliä oo. :)

"mie"
Eka on minun facebook sivuni
lisäksi kolmas, neljäs, seitsemäs ja kahdeksas vie johonkin minuun liittyvään sivustoon (työpaikan kotisivulle, harrastuksen kotisivulle jne)
muut liittyvät johonkin toiseen ihan samannimiseen

Entäs KUINKA MONTA tulosta google löytää sinun nimelläsi?
Minun nimelläni 5060kpl

[QUOTE="mie";25371843]

Entäs KUINKA MONTA tulosta google löytää sinun nimelläsi?
Minun nimelläni 5060kpl[/QUOTE]

Mulla 1 560 ja niistä ainakin puolet sellaisia, joissa löytyy etu ja sukunimeni, mutta ei sanaakaan minusta.

Ensimmäinen on directan sivu, jossa näykyy yhteystietoni ja lähes kaikki minusta kertovat onkin yhteystietojani eri firmojen sivuilla. Aika tylsä tyyppi olen: /

"mää"
No ekana tulee mun face-profiili, sitten kaimojen yritystietoja ja urheilutuloksia, twitter-profiileja tms.
Sitten alkaa tulla facen "muita samannimisiä", jotka ovat kylläkin vain etunimikaimoja.
Yhteensä noin 60 tulosta.

Yhteistyössä