Jos et harrasta seksiä, ajeletko silti karvat?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ajeletko alapään karvat vaikket olisi suhteessa tai muuten harrastaisi seksiä? Itse ajelen toki kainalot ja sääret mutten välttämättä alapään karvoja, joskus satunnaisesti.
 
IhaNainen
Kyllä, mulla on karvafobia. Teininä ajoin käsikarvatkin pois (en kyllä suosittele :D ) ja nykyäänkin mua ällöttää olla karvainen, joten ajelen kaikennäköisiä karvoja vähän väliä.
 
Fleur de la Cour
Jos karvat haittaa minua niin ajelen, ja jos menen johonkin parempaan tilaisuuteen niin laitan itseni nätiksi karvoja myöten, vaikken siis seksiä harrastaisikaan sinä iltana.
 
äiti 44 v
Jos karvat haittaa minua niin ajelen, ja jos menen johonkin parempaan tilaisuuteen niin laitan itseni nätiksi karvoja myöten, vaikken siis seksiä harrastaisikaan sinä iltana.
Minä olen käynyt teatterissa ja konserteissa kyllä uhkarohkeasti karvoitus viimeistelemättömänäkin. Alushousutkin on joskus olleet ihan slogit, kuitenkin onneksi sellaiset joissa on vähän pitsiä eli ei sentään ne IHAN perusperus.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22825069:
Minä olen käynyt teatterissa ja konserteissa kyllä uhkarohkeasti karvoitus viimeistelemättömänäkin. Alushousutkin on joskus olleet ihan slogit, kuitenkin onneksi sellaiset joissa on vähän pitsiä eli ei sentään ne IHAN perusperus.
Minä en ole käynyt! Pois se minusta että karvoissani jossakin julkisesti liikkuisin..
 
vaihtelevasti. sinkkuna ajoin aina kun olin jonnekkin menossa. suhteessa vähän harvemmin, joo voi mies raukkaa kun naista ei enää kiinnosta huolehtia itsestään.:D meni raskausaikana vähän into.. tosin mulle ei puskaa edes kasva ja muutenkin saatan kyllä lyhentää karvoja.
 
äiti 44 v
[QUOTE="eee";22828229]Kyllä mä sinkkunakin karvani ajelen, kun eihän sitä koskaan tiedä milloin se elämäni mies kävelee vastaan. ;)[/QUOTE]

Ja sukeltaa pöksyihin niin ettei edes karvoja ehdi ajella!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22828337:
Minä pesen perseeni etupuolta myöten vähintään aamuin illoin, ei haise kuselle eikä roiku paskakokkareet. Kokeile sinäkin joskus höylän ja vahan sijasta/lisäksi käyttää ihan vettä.
Toki pesen aamuin illoin, mutta käyn myöskin kysella n. 10 kertaa päivässä. Alkaisi karvat haisemaan. Mitä jos sinä vanha akka kokeilisit ajella tupsuasi, voisit ihastua tulokseen. ;)
 
[QUOTE="vieras";22828359]Kun jätän ajamatta, niin pelkään, että loukkaannun tai sairastun ja joudun sairaalaan hoidettavaksi kauhea puska jalkovälissä :D.[/QUOTE]

No riippuu tietenkin, että mistä loukkaantuu ja miten pahasti, mutta traumatapauksia hoitaneena voin sanoa, että varsin harvoin oli tarvetta kurkkia kenenkään puskiin, ja jos olikin, niin siinä tilanteessa oli hoitohenkilökunnalla vähän muitakin huolia kuin se, että miten jonkun alapää on ajeltu tai ajelematta.
 
Leukistinen aksolotli
Kas. :O Sua ei ole opetettu käyttämään suihkua? Se on kauhean kätevä, vesi ja jopa saippua, niillä saa kaikenmaailman hajut pidettyä poissa. =) Myös se, että oppii pissaamaan silleen siististi ja pyyhkimään alapäänsä, on eduksi, ei koskaan haise kusi eikä mikään muukaan. :)
Jännä juttu tää, et moni ilmeisesti ajattelee, ettei karvoja tai alapäätä muutenkaan tarvii pestä. Ajelee pois vaan, siilähän se sit puhdistuu.:D
 

Yhteistyössä