S
suutelija
Vieras
Siis siinäpä se kysymys jo olikin eli jos jostain syystä et halua suudella puolisosi kanssa niin mikä se syy on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:Mun mies pitää ärsyttävää ääntä suudellessa. En tykkää. Pitäiskö siitä mainita sille... Ihankuin olis joku kiihkeempiki lemmenleikki menossa, hmmmm hmmmm hmmmm, varmaan saitte selvän...
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:Mun mies pitää ärsyttävää ääntä suudellessa. En tykkää. Pitäiskö siitä mainita sille... Ihankuin olis joku kiihkeempiki lemmenleikki menossa, hmmmm hmmmm hmmmm, varmaan saitte selvän...
Sanot "Nyt turpa kiinni, suuteloi mua!"
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Raskauspahoinvoinnin myötä suutelointoi alkoi ällöttämään. Vieläkin tekee pahaa, jos miehen huulet ovat märät tai hengitys tuoksahtaa vähän jollekin mulle kuin pitää, vaikka pahin pahoinvointi on jo mennyt ohi.
Normaalisti kyllä tykkään.
Alkuperäinen kirjoittaja pikaseen:Mieheni ei tykkää suudella.
Minä taas tykkäisin.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja pikaseen:Mieheni ei tykkää suudella.
Minä taas tykkäisin.
sama täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Normaalisti suudellaan paljon, mutta nyt pistin stopin kunnes sika-influenssa on ohi. Mies ei kyllä oikein tykännyt mutta ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Normaalisti suudellaan paljon, mutta nyt pistin stopin kunnes sika-influenssa on ohi. Mies ei kyllä oikein tykännyt mutta ymmärtää.
voi video!