Jos et halua suudella, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suutelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raskauspahoinvoinnin myötä suutelointoi alkoi ällöttämään. Vieläkin tekee pahaa, jos miehen huulet ovat märät tai hengitys tuoksahtaa vähän jollekin mulle kuin pitää, vaikka pahin pahoinvointi on jo mennyt ohi.

Normaalisti kyllä tykkään.

Mun mies pitää ärsyttävää ääntä suudellessa. En tykkää. Pitäiskö siitä mainita sille... Ihankuin olis joku kiihkeempiki lemmenleikki menossa, hmmmm hmmmm hmmmm, varmaan saitte selvän...

Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Mun mies pitää ärsyttävää ääntä suudellessa. En tykkää. Pitäiskö siitä mainita sille... Ihankuin olis joku kiihkeempiki lemmenleikki menossa, hmmmm hmmmm hmmmm, varmaan saitte selvän...

Sanot "Nyt turpa kiinni, suuteloi mua!"

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:

Sanot "Nyt turpa kiinni, suuteloi mua!"

Oot oikeassa, kerran se vaan kirpaisee, ja oppiipahan mun tavoille...

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Raskauspahoinvoinnin myötä suutelointoi alkoi ällöttämään. Vieläkin tekee pahaa, jos miehen huulet ovat märät tai hengitys tuoksahtaa vähän jollekin mulle kuin pitää, vaikka pahin pahoinvointi on jo mennyt ohi.

Normaalisti kyllä tykkään.

sama mullakin. raskauden jälkeen siihen kestää taas "tottua" hetki mutta sitten ajan kanssa alkaa taas olla kivaa.

Jos on tyytymättömyyttä ilmassa, niin eipä tee mieli hellyyttä kunnolla suutelemalla osoittaa. Se on jotenkin valehtelemista silloin. Liian intiimiä puuhaa tunnetilaan nähden.

Yhteistyössä