osasimpas olla salaperäinenmä olisin 30v ja mun äiti oli 40v kun mummoksi ekan kerran tuli
ootko saanu lapsen 12-vuotiaana *anteeksi utelu*Alkuperäinen kirjoittaja empsu:30.vee..toivottavasti näin ei käy..ei ihan vielä mitenkään mummomainen olo ole..=)
15 vee se tekis ennemminkin ku 12.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:ootko saanu lapsen 12-vuotiaana *anteeksi utelu*Alkuperäinen kirjoittaja empsu:30.vee..toivottavasti näin ei käy..ei ihan vielä mitenkään mummomainen olo ole..=)
öö...Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:ootko saanu lapsen 12-vuotiaana *anteeksi utelu*Alkuperäinen kirjoittaja empsu:30.vee..toivottavasti näin ei käy..ei ihan vielä mitenkään mummomainen olo ole..=)
Olin 45 ja nyt jo kuuden mummi, ikää 52! Oma äitini tuli mummiksi eka kerran 48v!Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Juu,mä taas laskin et ku muksu on täysikänen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:15 vee se tekis ennemminkin ku 12.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:ootko saanu lapsen 12-vuotiaana *anteeksi utelu*Alkuperäinen kirjoittaja empsu:30.vee..toivottavasti näin ei käy..ei ihan vielä mitenkään mummomainen olo ole..=)
Juu,tajusinkin sen myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja empsu:en vaan 15...siis jos esikoinen saisi lapsen samaikäisenä kun minä hänet niin olisin silloin 30 vuotias..juurikin näin..