Jos ei kerran yhteydenpito muutenkaan kiinnosta, miksi pitää lähettää jonninjoutavia kiertoposteja?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muilla kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muilla kokemuksia?

Vieras
Eräs kaveri unohti olemassaoloni, kun alkoi seurustella nykyisen poikaystävänsä kanssa 1,5v sitten. Ei enää tule käymään, ei pyydä käymään. Ei kysy kuulumisia, ei mitään. Jos saan häneltä jonkin yhteydenoton, se on joko joku typerä kiertotekstari tai sähköpostitse lähetetty "lähetä tämä viidelle ystävälle ja elämäsi on pelastettu"-tyyppinen, yhtä turha viesti.

Tekisi mieli vastata, että koska olen nykyisin ilmeisesti merkityksetön hänelle muutenkin niin voisiko jättää nuokin viestit lähettämättä... (minusta ne ovat typeriä ). Vai annanko vaan olla?

Samoja kokemuksia mullakin. Aikanaan tuli postissa tutulla käsialalla kirjoitettu kuori ja innoissani avasin sen. Olikin jatkokirje, ei edes pientä lappusta mukana, jossa olis ollut kuulumisia. Pistin kirjeen takasin..

Samma här. Toisaalta sellasestakin viestistä tietää, että toinen on edes elossa ja ehkä saattaa minut muistaakin. Ehkä. :/ Ei siinä mitään jos niitä tulee tyyliin kerran vuodessa, mutta yhteen aikaan eräs entinen tuttu lähetteli niitä tämän tästä.

Muakin ärsyttää noi kiertokirjeet. varsinkin semmoset joissa lukee perässä "jos et viitsi osallistua tähän tilkunkeräyskiertokirjeeseen, niin ole hyvä ja ilmoita, ettet pilaisi muiden iloa." :headwall: :headwall:

Ensin ilahtuu, kun luulee saaneensa postia, ja sitten huomaakin, että ruinataan lähettämään jotain inhoja tilkkuja 10 kaverille :headwall: |O

Samaa mäkin olen miettinyt että missä vika kun ei ihmiset pidä yhteyttä toisiinsa ja sitten kun kuvittelee että saa kunnon sähköpostia tai kirjettä tulee noi kiertokirjeet. Paska juttu. Mä en ees jaksa kaikkia lukea vaan jätän lukematta ja voi olla että pistän roskikseen.

On muuten tosi ärsyttävää, ku sähköposti täynnä jotain kiertokirjettä sun muuta todellakin roskapostia :kieh: Yleensä vielä vaadittas, että avaa jonku linkin, joka kestää ja kestää.... Poistan saman tien roskiin, en edes jaksa avata niitä linkkejä.. Onneksi vasta vaihtui spostiosoite ja jätin ilmottamatta tälle kaverilleni :p

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Muakin ärsyttää noi kiertokirjeet. varsinkin semmoset joissa lukee perässä "jos et viitsi osallistua tähän tilkunkeräyskiertokirjeeseen, niin ole hyvä ja ilmoita, ettet pilaisi muiden iloa." :headwall: :headwall:

Ensin ilahtuu, kun luulee saaneensa postia, ja sitten huomaakin, että ruinataan lähettämään jotain inhoja tilkkuja 10 kaverille :headwall: |O

ihan yhtä kamalia on sellaiset ketjukirjeet, joissa uhataan että kuolet viikon päästä jos et tee sitä ja sitä ja laita tätä eteenpäin niin ja niin monelle.. :kieh:

jos joku ei jo huomannu, mä vihaan kiertokirjeitä :D

Yhteistyössä