H
hiutale
Vieras
ja jos on tuulimunaraskaus, niin voiko silloin olla muka samat oireet kuin olisi oikeesti raskaana eli voimakkaatkin oireet? sanokaa kokeneemmat!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Mulla huomattiin rv:lla 10 että sikiö oli kuollut. En tiennyt asiasta ollenkaan. Paljastui sitten ultrassa että ei löytynyt enää sykettä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
Siis ihan pahatkin oireet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
miten sen tuulimunaraskauden voi sitte pysäyttää? tuleeko se itsekseen pois se pussi vai mikä siel nyt onkaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
miten sen tuulimunaraskauden voi sitte pysäyttää? tuleeko se itsekseen pois se pussi vai mikä siel nyt onkaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
Vaihtoehtoina lääkkeellinen keskeytys tai kaavinta.
Itsellä kanssa todettiin kuollut sikiö np-ultrassa rv. 12
Sikiö oli vaan 9-viikkoinen ja raskausoireet oli tosi vahvana.
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
Mulla oli eka raskaus tuulimuna, oireet olivat ihan samanlaiset kuin kahdessa seuraavassa raskaudessa. Mulla tuulimuna huomattiin niukan verisen vuodon takia rv 9, ja kaavintaan jouduin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:Mä kannoin kuollutta sikiötä 4 viikkoa kohdussa, kaavinta oli rv 14. Kaavintaan asti kärsin kovasti pahoinvoinnista eli tämä raskausoire päättyi vasta kaavintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Mulla huomattiin rv:lla 10 että sikiö oli kuollut. En tiennyt asiasta ollenkaan. Paljastui sitten ultrassa että ei löytynyt enää sykettä.
oliko sulla oireita? siis raskaus?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
voi ei! surullista! ;( mul on itsellä melko vahvat oireet, mutta on jo kauan tuntunut, että siel ei varmaan oo kaikki ok.mut voi olla, että hormoonit vaan teettää tämmöstä pelkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Mulla huomattiin rv:lla 10 että sikiö oli kuollut. En tiennyt asiasta ollenkaan. Paljastui sitten ultrassa että ei löytynyt enää sykettä.
oliko sulla oireita? siis raskaus?
No siis oli mulla näitä perusraskausoireita. Mutta sitte mulle tuli myyräkuume ja olin melkein viikon osastolla ja olin aika huonossa kunnossa, että en osaa oikein sanoa oliko sitten enää raskauoireita. Mutta mitenkään en tuota keskenmenoa huomannut. ja kaavinta tehtiin. ja musta tuntu koko raskauden ajan että kaikki ei ole ok. itkin sitä miehellekkin että kaikki ei mene hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja no:Raskausoireet voi jatkua tuulimunassa aina np-ultraankin asti.
voi ei! surullista! ;( mul on itsellä melko vahvat oireet, mutta on jo kauan tuntunut, että siel ei varmaan oo kaikki ok.mut voi olla, että hormoonit vaan teettää tämmöstä pelkoa.
Ei yhtään lohduta, mutta mullakin oli sellainen tunne sisimmässäni, että kaikki ei ole ok.
Jotenkin vaan sisäisesti vaistosin sen.
Tuossa lueskelin viime viikolla aloittamaani ketjua ja np-ultraa edeltävänä iltana olin tännekin laittanut, että ei vaan tunnu siltä.
Naisen/äidin vaisto on pelottava ja usein oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Mulla ei missään vaiheessa lakanneet raskausoireet, sikiö oli ollut kuolleena n. 3 viikkoa. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Eiköhän siellä ole silti asiat kunnossa. On kuitenkin tilastollisesti äärimmäisen harvinaista, että keskenmeno tulee.
joo on kyllä ihmeellistä. vaikka tänäänkin oksenin, mutta silti pelko jäytää takaraivossa. tänään on rv 10+0. to.na on eka neuvola.