Jos äiti kusettaa sossua ja kelaa ja isä asuu saman katon alla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
ja ilmottais heistä että kusettaa niin onko isä myös osallinen tässä jutussa kun äiti on muka yh ja silti mies asuu siellä ja käy töissä, äiti vetää tuet joka puolelta

vaikea todistaa. saahan ihmiset kyläillä toistensa luona

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
veronmaksajien rahoja taas kupataan. minä käräyttäisin.

Mutta joutuuko isäkin siinä liriin?????????????????????????

jos kätäyttää aiot, mitä se sua liikuttaa, kuka joutuu liriin?

Taidat olla kans yks pummi. Ihan sen takia käräytän koska se on väärin.

No mene ja käräytä, mitä siitä täällä vaahtoat? Taidat olla jollain tapaa katkera tuolle naiselle ja siksi haluat vain hälle pahaa etkä miehelle.
Voimahali sulle peppari.

minun yksi tuttu tekee näin myös,siinähän tekee! ainoa miskä mua rassaa asiassa on se että mies käyttää hyväkseen tota liukenemalla lapsen hoidosta. mutta muuten eipä vaikuta mun elämääni!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
veronmaksajien rahoja taas kupataan. minä käräyttäisin.

Mutta joutuuko isäkin siinä liriin?????????????????????????

jos kätäyttää aiot, mitä se sua liikuttaa, kuka joutuu liriin?

Taidat olla kans yks pummi. Ihan sen takia käräytän koska se on väärin.

No mene ja käräytä, mitä siitä täällä vaahtoat? Taidat olla jollain tapaa katkera tuolle naiselle ja siksi haluat vain hälle pahaa etkä miehelle.
Voimahali sulle peppari.

Joo kiitoksia ja sulle kans :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Aika läpinäkyvää kun muka se mies asuis isällään jo 5 v ja mies on 32 v, vähän läpi paisuu

voithan sä ilmoituksen tehdä,mutta en usko että ne sille mitään tekee =)

Mä kyllä luulen että sille asialle tehdään jtn :)

ok,mutta montakohan pariskuntaa tälläkin hetkellä asuu erikseen,tee myös samalla niistä ilmoitus =)

Aika läpinäkyvää kun muka se mies asuis isällään jo 5 v ja mies on 32 v, vähän läpi paisuu

ok,mutta montakohan pariskuntaa tälläkin hetkellä asuu erikseen,tee myös samalla niistä ilmoitus =)

Mä teen niistä kestä tiedän. Vähän te puolustelette itteenne, koko sakki sossupummeja ja kelan huijareita. Menkää töihin

mitä sä luulet et ne tekee? jos miehellä on paperit isänsä luona, eikä kukaan voi määritää minkä ikäisenä kotoa pitäis olla pois. toisen luona saa vierailla vaik minkä verran, siihenkään ei voi puuttua..

Mä teen niistä kestä tiedän. Vähän te puolustelette itteenne, koko sakki sossupummeja ja kelan huijareita. Menkää töihin

olen jo töissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
ja mitä tulee tuohon 32v ikään niin isän veli on 40v ja asuu äitinsä kanssa!! ihan oikeasti.

Mutta siitä kundista ei todellakaan usko että asuis. Ja ne asuu täällä samoilla pihoilla kuin mä että kyllä mä ne kärtsättyä saan. Äijä ei ole koskaan poissa täältä

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

mitä sä luulet et ne tekee? jos miehellä on paperit isänsä luona, eikä kukaan voi määritää minkä ikäisenä kotoa pitäis olla pois. toisen luona saa vierailla vaik minkä verran, siihenkään ei voi puuttua..

Ei saa olla miten vaan. Ohan siinä joku raja et pitää olla pois, mutta joo mua naurattaa jo etukäteen kun saan ne kärtsättyä. Heido:)

Tekee ne senverran että sille naiselle lähtee kelasta kirje että on saatu tällainen tieto että nainen ei olekkaan yksinhuoltaja.Nainen joutuu antamaan asiasta kirjallisen selvityksen eli kirjoittamaan sinne että olen yksinhuoltaja eikä täälä asu ketään miestä.
Mitään muuta ei sitten tapahdukkaan,kelan ämmillä on nimittäin niin paljon töitä ettei ne ehdi ketään pistään toisen oventaakse seisomaan ja vahtimaan kuka missäkin asuu.
Ihan turhaan siis käräytät.
Mun mies käy täällä joka päivä ja myös nukkuu meillä kaikki muut yöt paitsi yhden yön viikossa.Hän ei silti asu täällä,hänellä on ihan oma asunto,oma osoite.
Niin kauan kun toisellaa osapuolella on virallisesti osoite muualla siihen ei voi kukaan puuttua.

Naapuriasunto on tyhjillään ollu kai joku 5-6v, en tiä mis asukas oikeesti asuu. sossu maksaa vuokran mut kukaa ei tiiä minkänäkönen kaveri siin asuu... postia eteisestä olohuoneeseen, jääkaapissa vuoden 2002 maitoja (kuulemma) ym... tullu mielee et jospa tässäki on jossain "yh", jolla kuitenki todellisuudessa yhteistalous isännän kanssa...

eipä mulle kuulu ei, mut ärsyttää ku ihmiset kusettaa ja sit ne ketä oikeesti tarttis ei välttämättä saa tukia... :(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Ei saa olla miten vaan. Ohan siinä joku raja et pitää olla pois, mutta joo mua naurattaa jo etukäteen kun saan ne kärtsättyä. Heido:)

ja kukahan sen vahtii??

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Melko lailla ala-arvoista toimintaa, tiedän yhden tapauksen jossa isällä eri osoite ja asuu yhdessä lapsiensa äidin kanssa :/ sehän vaikuttaa kaikkiin tukiin, päivähoitomaksuihin ym.

näimpä... :/ en ymmärrä miten joku viitii nähä vaivaa et jos on pariskunta ni miks sitä ei sit vois olla joka paikassa? siis ihan virallisissaki papereissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Mun mielestä tuo on jotenkin raukkamaista käyttää tukia väärin hyväkseen.

onhan se, mut milläpä sen toisin todistat jos kummallakin on oma osoite, eikä kelella liene porukaa laittaa yh:n oven viereen vahtimaan kuka siel käy ja kuinka paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Tekee ne senverran että sille naiselle lähtee kelasta kirje että on saatu tällainen tieto että nainen ei olekkaan yksinhuoltaja.Nainen joutuu antamaan asiasta kirjallisen selvityksen eli kirjoittamaan sinne että olen yksinhuoltaja eikä täälä asu ketään miestä.
Mitään muuta ei sitten tapahdukkaan,kelan ämmillä on nimittäin niin paljon töitä ettei ne ehdi ketään pistään toisen oventaakse seisomaan ja vahtimaan kuka missäkin asuu.

ja sä keräät kaikki tuet, säälittävää........
Ihan turhaan siis käräytät.
Mun mies käy täällä joka päivä ja myös nukkuu meillä kaikki muut yöt paitsi yhden yön viikossa.Hän ei silti asu täällä,hänellä on ihan oma asunto,oma osoite.
Niin kauan kun toisellaa osapuolella on virallisesti osoite muualla siihen ei voi kukaan puuttua.

Mä tiedän yhden tuttavaperheen, jossa perheen äiti käy töissä - saa käteen noin 1200e/kk, mutta sitten vielä hänen mies on töissä mutta jolla on vain kirjat eri paikassa.. Mutta asuu joka päivä tuolla muijansa luona.
Näillä on lapsi, ja kertovat kuinka hakevat päivähoito - maksun aina sossusta, lääkeisiin, yms... Musta toi on niin väärin,tekisi mieli käräyttää heidät. :ashamed:

Yhteistyössä