jorvissa perhehuoneessa oleet?

Helposti saatiin kun heti ilmoitettiin halusta kun tultiin synnärille. Poika syntyi aamulla ja sen päivän olin tavallisessa huoneessa ja illalla (n.klo 17) kun edelliset lähtivät päästiin perhehuoneeseen. Kannattaa heti tulohaastattelussa sanoa toive niin pistävät heti jonoon.
 
anu
Molemmilla kerroilta sain siellä perhehuoneen, ekan kanssa oli
isäkin yötä sairaalassa 2 yötä, itse olin sen 3 yötä, toisella kerralla
olin vauvan kanssa yöt kaksistaan, kun isä oli ykkösen kanssa kotona. Olin HUIPPU tyytyväinen, edes vähän sitä omaa rauhaa...
Suosittelen, ja muutenkin Jorvi on IHANA paikka synnyttää, minä ainakin olin tosi tyytyväinen hoitoon kaikin puolin. Nyt odotan kolmosta rv. 41+0 ja Mikkeliin olis mentävä, vähän jännittää uusi sairaala, vaikka ne kokemukset mitä olen siitäkin saanut, ovat myös positiivisia... Tsemppiä sulle!! :wave: :wave: :wave:
 
neljä lasta
Joo-o 4 lasta ja perhehuoneita en koskaan oo saanut.
Naistenlinikalla annettiin vain uudelleen synnyttäjille ja kätilöopistolla taas ensisynnyttäjille.Aina olen kysynyt ja koskaan ei oo saanut,kun on kuulemma täyttä.Mies on kumminkin ollut kaiket päivät sairaalassa,syömättä yhtään mitään,kun aina on annettu ymmärtää jos huomenna sitten saatte.
 
ne jorvissa ainakin painotti että isän on oltava tai sitouduttava olemaan myös yöt paikalla..eikös ne kato pahalla jos ei olekkaan, kun idea ikään kuin katoaa..ymmärsin ainakin että hyvä jos käymään saa mennä kotia..
 
Nannuliini
Minäkin yritän elokuussa Jorvin perhehuoneeseen. Toivottavasti pääsen. Olisi kiva olla samassa huoneessa toisen/toisten äitien kanssa, mutta sairaalassa oleminen on minulle henkisesti raskasta. En kestä pistoksia, sairaalan hajua, mitään lääkinnällisiä tutkimuksia enkä välttämättä (todennäköisesti) uskalla lähteä edes vessaan ilman tukihenkilöä, jos on tippakädessä. Eli minua alkaa pyörryttää (olen pyörtynyt kymmeniä kertoja elämäni aikana) ja pistoksissa alan tapauksesta riippuen lisäksi itkeä tai "vinkua" tai molempia. Saisinkohan tällä perusteella oman huoneen...?
Tai mitä mieltä olisitte näin huonovointisesta "kämppiksestä"?
 
Puissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 22:41 neljä lasta kirjoitti:
Joo-o 4 lasta ja perhehuoneita en koskaan oo saanut.
Naistenlinikalla annettiin vain uudelleen synnyttäjille ja kätilöopistolla taas ensisynnyttäjille.Aina olen kysynyt ja koskaan ei oo saanut,kun on kuulemma täyttä.Mies on kumminkin ollut kaiket päivät sairaalassa,syömättä yhtään mitään,kun aina on annettu ymmärtää jos huomenna sitten saatte.
Kysehän oli Jorvin sairaalasta, ei kättäristä tai Naistenklinikasta... :whistle:
 
Toista odotteleva
Saakohan perhehuoneeseen tulla myös esikoinen yöksi?


Tosin ei taida olla kovin järkevää....jos saisi itse nukkua neljään vuoteen kerrankin muutaman yön putkeen...hih
 
Jorvissa on useampi perhehuone, jotka otetaan käyttöön kahden hengen huoneiksi, jos ei oo perhekäyttöä. Isän täytyy sitoutua perheensä kanssa olemiseen, mutta yhden yön varpajaiset saa viettää ;)

Periaatteessa perhehuoneessa voi yöpyä myös isot sisarukset, mutta kannattaa miettiä aika tarkkaan, ottaako heitä sinne, koska mitään "viihdytystä" siellä ei ole ja huoneita ei ole mitenkään kummemmin äänieristetty. Siis reipas 2 vuotias saattaa häiritä normaalimenollaan muita osastolla olijoita ja saattaapi pitkästyä itsekin.

Itse olen synnyttänyt Jorvissa kahdesti. Ekalla kerralla oltiin perhehuoneessa 3 yötä ja toisella kertaa synnytin poliklinisesti juuri tuosta syystä, että halusin koko perheen olevan yhdessä, mutta en arvannut 2-vuotiasta ottaa perhehuoneeseen riehumaan. Polisynnytys sujui hyvin ja kotiin päästiin vauvan ollessa 6 tunnin ikäinen. Omassa sängyssä uni tuli hyvin ja vauva vietiin "kotiintulotarkastukseen" 3 päivän ikäisenä. Suosittelen!!!
 

Yhteistyössä