Jopas on ollut päivä.Nyt vasta istahdin ekaa kertaa töiden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Kotona olin tuossa klo 15.00 ja siitä asti olen puuhastellut.Keitin mehua mustaherukoista, tein kakkupojan esikon tiistaisia synttärijuhlia varten, laitoin ruokaa, kävin kaupassa, kävin saunassa, laitoin lasten vaatteet aamua varten valmiiksi.(Huippu aikaiset herätykset lapsilla), syötiin iltapala, siivosin keittiön ja nyt istun tässä... ja kello on kohta sen verran, että tarttee mennä nukkumaan, kun aamuun mentävä huomenna töihin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Anteeks vaan, oon aika kenkkumainen, mutta laiska töitään luettelee. Kuulostaa ihan normipäivältä.

Näin se kait sitten on.....Normipäivähän tuo on, mutta nyt jostain syystä vaan aikakului kuin siivillä...

Joo, ja enkä millään pahalla. Tuli heti huono omatunto, kun rupesin kenkkuilemaan. :( Huono päivä mulla, ihan liikaa tekemistä, ihan liian vähän aikaa. Näin "sadonkorjuuaikaan" varsinkin tuntuu ettei vuorokauden tunnit tahdo riittää.

Anteeks vaan, oon aika kenkkumainen, mutta laiska töitään luettelee. Kuulostaa ihan normipäivältä.

Näin se kait sitten on.....Normipäivähän tuo on, mutta nyt jostain syystä vaan aikakului kuin siivillä...

Joo, ja enkä millään pahalla. Tuli heti huono omatunto, kun rupesin kenkkuilemaan. :( Huono päivä mulla, ihan liikaa tekemistä, ihan liian vähän aikaa. Näin "sadonkorjuuaikaan" varsinkin tuntuu ettei vuorokauden tunnit tahdo riittää.

Olen yleensä pitänyt kesälomani elokuussa ja saanut rauhassa säilöä, keitellä ja pakastaa ja nyt täytyy töiden ohessa yrittää ehtia.Minulla vielä kolmivuorotyö, joten sekin tuo oman mausteensa arkeen ja ens viikolle ei satu kuin yksi vapaa päivä ja siloin vietetään esikon synttäreitä....Krääk!

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Mää en pakasta enkä keitä mehuja, niitä saa kaupasta. Meen mieluummin lenkille.

Mistä kaupasta saat talvella suomalaista mansikkaa/mustikkaa/vadelmaa/ omenahilloa ilman lisättyä sokeria jne. ja mihin hintaan??!?

Täällä toinen kolmivuorotyöläinen. Kyllä sitä aamuvuoropäivänä tuntee itsensä aikaasaavksi, kun ilta tai yövuoropäivänä nuo hommat ei onnistu. Mut jos tekis pelkkää päivävuoroa, olis päivät hyvinkin usein tuommoisia. Mä ajattelin laistaa mehunkeitot tänä vuonna, vaikka parempiahan ne itse tekemät olis...

Alkuperäinen kirjoittaja toinenmoinen:
Täällä toinen kolmivuorotyöläinen. Kyllä sitä aamuvuoropäivänä tuntee itsensä aikaasaavksi, kun ilta tai yövuoropäivänä nuo hommat ei onnistu. Mut jos tekis pelkkää päivävuoroa, olis päivät hyvinkin usein tuommoisia. Mä ajattelin laistaa mehunkeitot tänä vuonna, vaikka parempiahan ne itse tekemät olis...

Juu ei ennen iltavuoroon menoa paljon ehdi tekemään ja sitten jos seuraava päivä aamu, niin siinä onkin sitten mukavasti pari päivää mennyt...

Alkuperäinen kirjoittaja toinenmoinen:

Juu ei ennen iltavuoroon menoa paljon ehdi tekemään ja sitten jos seuraava päivä aamu, niin siinä onkin sitten mukavasti pari päivää mennyt...

jepjep, ja siihen päälle pätkä ja yö eli pari päivää olet joko töissä tai nukut, siinäpä se sitten vierähtikin ja kaikki hommat kasaantuu vapaapäiville!

Uusimmat

Yhteistyössä