Jopa suvakit myöntävät maahanmuuttopolitiikan olevan epäonnistunutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja #unelmat kaatuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aisankannattelijan on ihan turha koettaa puhdistaa mainettaan ja vaatia kaivamaan todisteita rasisti-huuteluistaan. Jokainen palstalainen sinä itse mukaan lukien, tietää sun kannan ilman mitään kaiveluitakaan , ja nyt sulla iski defenssit pintaan, kun huomasit vihdoin olleesi tyhmä ja väärässä.

Oletko sä joskus vilkaissut tän palstan etusivua? Siis milloin se on trollattu täyteen mamuraiskaasuvakiteiymmärrä- ketjuja. Ja milloin eivät viitti avata uutta ketjua, niin käyvät myrkyttämässä minkä tahansa muun ketjun, vaikka aiheena olis vaipanvaihto.
Asiaa heillä ei ole koskaan. Ei mitään. Ei mihinkään. Ilkeämielisyyttä ja pahansuopaisuutta sitäkin enemmän.
Joo, pahansuopaisuuttahan se kaikki, mitä on teille suvaitsevaisille koitettu kertoa, on.

Eiköhän jo tämän sivun sisältö kerro miksi asialllinen keskustelu on mahdotonta.

Tuossa esimerkki asiallisesta keskustelusta:
http://www.hs.fi/mielipide/a1443319826167

Huomatkaa, että ensimmäinen kommentti on jo teilaava, osaamatta sanoa sisältöön yhtikäs mitään.

Ihan kuten kirjoituksessa sanotaan, niin väärät mielikuvat ruokkivat rasismia. Hommalaisten, Sisulaisten, vastarintaliikkeen, mitävittua- palstan ja muiden rasistien pyrkimys on nimenomaan ruokkia noita mielikuvia, joten asiallinen keskustelu on heidän paskanlevitykselleen suoranaista myrkkyä. Niinpä lauma trollejaan ilmestyy jokaiselle huonosti moderoidulle sivustolle torppaamaan jokaisen asiallisen keskustelun ja aloittamaan viisikymmentä mamumamu-uliuli-älämölöketjua. Palstat joilta asiaton älämölö siivotaan pois ovat sananvapautta rajoittavaa suvakkihyysärimediaa.
Olette te suvaitsevaiset uskossanne sokeita.

Jos sä oikeasti olet niin hiton pätevä ja osaat kaiken mahdollisen, niin miksi hitossa sä makaat himassa työttömänä. Eiköhän sun kaltaselle moniosaajalle olisi töitä tarjolla kaikenlaisen kouluttamisen parissa? Niin suomen armeijassa kuin yksityiselläkin puolella? Tuolla on itsepuolustuskurssit täynnä ja niille on vaikea päästä, niin jos sä kerran tällasen taidot omaat, niin mikset tekeisi jotain hyödyllistä taidollasi?

Kokeilehan mun jutuistani etsiä yksikin esimerkki jossa makaisin himassa työttömänä. Toki olen entinen humpansoittaja joille ei enää ole käyttöä ja ikivanha panssarintorjuntakessu jonka tuntemat vaunut ja aseet romutettiin viime vuosituhannella.

Sillai olen hyödytön, impotentti ja kusipää.

Aisankannattelijan on ihan turha koettaa puhdistaa mainettaan ja vaatia kaivamaan todisteita rasisti-huuteluistaan. Jokainen palstalainen sinä itse mukaan lukien, tietää sun kannan ilman mitään kaiveluitakaan , ja nyt sulla iski defenssit pintaan, kun huomasit vihdoin olleesi tyhmä ja väärässä.

Kuinka paljon Asiankannattaja onkaan nähnyt vaivaa poistaakseen vanhoja viestejään joissa kertoo että haittamaahanmuuton ja islamin Suomeen tuomisen vastustaminen on hirvittävää, julmaa rasismia ja fasismia.

Sinä et osaa kirjoittaa nimimerkkiäni oikein etkä osaa mitään muutakaan.
Mut mun maailmaani mahtuu muutama kaltaisesikin, kunhan eivät hirveesti häiritse.

Ruotsi on aika helvetin paska maa nykyään niille perusjannuille. Ja kyllä, ulkomaalaiset eivät ole ongelma, eivätkä ole koskaan olleetkaan, eikä kukaan sitä mieltä olekkaan.
Onglema on ihmiset, jotka haluavat toiseen maahan saadakseen elantonsa ilmaiseksi ja muiden kustannuksella. Ongelma on se, ettei pystytä sopeutumaan kulttuuriin, johon on väenvängällä menty, eikä osata ottaa vastuuta itsestään ja omasta menestyksestään.

Jos sä oikeasti olet niin hiton pätevä ja osaat kaiken mahdollisen, niin miksi hitossa sä makaat himassa työttömänä. Eiköhän sun kaltaselle moniosaajalle olisi töitä tarjolla kaikenlaisen kouluttamisen parissa? Niin suomen armeijassa kuin yksityiselläkin puolella? Tuolla on itsepuolustuskurssit täynnä ja niille on vaikea päästä, niin jos sä kerran tällasen taidot omaat, niin mikset tekeisi jotain hyödyllistä taidollasi?
Mun mielestä Aksu olis oikein hyvä satusetä joillekin sellaisille lapsille tai Lispeteille joilla ei ole sadunkertojaa saatavilla.:love:
mutta ei sitten Aksu sanaakaan maahanmuutosta, se ei kuulu niihin satuihin mitkä ovat saavuttaneet jo melko suurenkin suosion mm. The ketjussa.:love:
Aksu vois myös soittaa ja laulaa. Musiikki yhdistää ja tuo iloa elämään. Näissä Aksu on ihan parasta A-luokkaa.
Kohta Aksu tulee vähättelemään näitä edellä mainittuja taitojaan, ei kannata uskoa.:coffee:

Ruotsi ei ole millään mittapuulla huono maa.
Ranskassa on siirtomaa- aikojen peruja perhanasti ulkomaalaisia, kuin myös Briteissä tai Belgiassa. Asia vaan ei o ollu mikään ongelma pariinsataan vuoteen.

Mut nyt kun on isis niin sit on?

Toi isis itse asiassa maksais mulle kirjaimellisesti helvetillistä palkkaa jos lähtisin riveihinsä opettamaan panssarintorjuntaa.
Uskontoni, ihonvärini tai aatteeni tuskin olis mikään ongelma.
Joten tommoisessa ei ole kyse uskosta, ihonväristä tai aatteesta.
Riippuu ihan siitä keneltä kysytään. Olet sä käynyt tai asunut esim. Skånessa? Malmössä? Mulla asuu siellä palomies ystävä perheineen ja hän kertoi, että sinne on syntynyt moneen paikkaan täysin no-go alueita minne ei ole mitään asiaa poliiseilla, ambulansseilla eikä paloautoilla. Miten tuollainen on muka mahdollista maassa jossa on asiat hyvin? Mulla asuu lisäksi Tukholman ympärillä peräti 3 serkkua perheineen ja he ovat kertoneet että Ruotsi on muuttumassa helvetiksi maan päällä kantaruotsalaisille asua. Maahanmuuttajat raiskaavat ja saavat asunnot muiden edeltä ja rikostilastot huitelevat ihan omilla leveysasteillaan varsinkin kaupungeissa.
Tokihan se olisi hienoa jos ihmiset voisivat muuttaa maalle asumaan, mutta kun se ei kaikille ole mahdollista niin kerta.
Toinen tätini muutti jo Suomeen asumaan, koska Ruotsi ei ole enää se sama turvallinen paikka asua mitä se oli ennen tätä suvakkien Unelmaa.

Muslimeille sinä ja minä ollaan muslimeja syntymästä asti, meidät on vaan kasvatettu väärälle tielle. Se miten sä asian näet ei taas sitä asiaa muuta, heidän uskonto myös opettaa että jos minä ja sinä emme käänny islamiin meidät voidaan siihen jopa pakottaa (minut raiskaamalla kunnes käännyn ja sinut ruoskimalla). Siinäpä vasta uskonto jota tänne pitäisi haalia lisää, ah ja voi kuinka ihanaa.:sick::sick:

Kuinka paljon Asiankannattaja onkaan nähnyt vaivaa poistaakseen vanhoja viestejään joissa kertoo että haittamaahanmuuton ja islamin Suomeen tuomisen vastustaminen on hirvittävää, julmaa rasismia ja fasismia.
En ole poistanut ainuttakaan kirjoitustani.
En kirjoita muilla nimimerkeillä enkä kirjautumatta.

Sinä puhut yksiselitteisesti paskaa ja toivot sillä saavasi selkääntaputuksia.

Mun mielestä Aksu olis oikein hyvä satusetä joillekin sellaisille lapsille tai Lispeteille joilla ei ole sadunkertojaa saatavilla.:love:
mutta ei sitten Aksu sanaakaan maahanmuutosta, se ei kuulu niihin satuihin mitkä ovat saavuttaneet jo melko suurenkin suosion mm. The ketjussa.:love:
Aksu vois myös soittaa ja laulaa. Musiikki yhdistää ja tuo iloa elämään. Näissä Aksu on ihan parasta A-luokkaa.
Kohta Aksu tulee vähättelemään näitä edellä mainittuja taitojaan, ei kannata uskoa.:coffee:
Musta olis kiva kuunnella kun AK soittais hiljaa jotain soitinta makuuhuoneen nurkassa kun mä alan yöunille...ja laulaisi samalla rauhoittavalla äänellään minut uneen:love::barefoot:Mutta turhahan sille on nuin sanoa kun hän heti vaan kieltää kykynsä vaikka tietää että osaa kyllä:ninja:

Kyllä teitä suvakkeja nyt vituttaa eikä ihan vähääkään näköjään, kun tajuavat pikkuhiljaa itsekin, kuinka helvetin tyhmiä ja sokeita ovat koko ajan olleet :D et ei ne Suomeen tulleet päänkatkojasotilaat sit olleetkaan niin ihkuja nappisilmäisiä sodan julmuuksia paossa olevia rassukoita. Ja me jotka yritettiin alusta asti kertoa mikä asian todellinen laita on, oltiin rasistinatseja. Ja koko juttu terroristien saapumisesta jopa tänne Suomeenkin on vain kamalan pahojen ihmisten mielikuvitusta eikä ollenkaan totta.

Neitonen...
... mä olen liioittelematta tippaakaan ihan stanan hyvä laulaja.
Runpalina kusessa jokseenkin joka paikassa.
Haittaristina mä en osaa mitään mut muutama sata häävalssia on silläkin tullut vedettyä jokseenkin moitteitta.

Osaamattomat saa aina tulla kertomaan, että olisivat osanneet paremmin. Paljon mahdollista.

Ei nyt aivan noinkaan. Suomessa on paljon AivanSaman ja Lispetin kaltaisia maltillisia maahanmuuttokriitikoita. On teidän suvakkien prppagandaa väittää että maahanmuuttokritiikki olisi jotenkin saatu omittua johonkin illuminati natsi tarkoituksiin. Samoin on teidän valheellinen väite se, että maltillinen kritiikki olisi suvakkihuoruutta, en muista kenenkään muun kuin sinun näin väittäneen.

Eikä ole pitkäaika siitä kun varisverkosto leimasi jokaisen hommafoorumin lukijan rasistiksi. Pahajuttu vaan kun nyt esimerkiksi ''lelusalakuljettajan'' paljasti toinen arabi. Veikkaan tosin että jos asiasta olisi kertonut tavallinen pottunokka niin taas olisi natsilippu heilunut.

Älkääkä unohtako sitä porukkaa joilla oli lakanassa södelle pinkillä teksti ''Tunkekaa Suomi perseeseenne''. Tosi hyvää käytöstä.. Ai niin nämä ovat varmaan niitä Ilta-lehden mainitsemia Suomen korkeakoulutettavia nuoria.

Kumma juttu, itänaapurin sivysvaltiossa ei tuollaista isänmaasta kirjoiteta. No ehkä sivistys vielä joskus saapuu sinnekin.

Kyllä teitä suvakkeja nyt vituttaa eikä ihan vähääkään näköjään, kun tajuavat pikkuhiljaa itsekin, kuinka helvetin tyhmiä ja sokeita ovat koko ajan olleet :D et ei ne Suomeen tulleet päänkatkojasotilaat sit olleetkaan niin ihkuja nappisilmäisiä sodan julmuuksia paossa olevia rassukoita. Ja me jotka yritettiin alusta asti kertoa mikä asian todellinen laita on, oltiin rasistinatseja. Ja koko juttu terroristien saapumisesta jopa tänne Suomeenkin on vain kamalan pahojen ihmisten mielikuvitusta eikä ollenkaan totta.
Edelleenkään en usko että KAIKKI tänne tulleet olisivat terroristeja

Edelleenkään en usko että KAIKKI tänne tulleet olisivat terroristeja
Joo tehän olette oikeastaan ihan alunperin kertoneet, että tulijoiden joukossa saattaa olla jokunen, jotka ovat tulleet tänne pahat mielessään. Me rasistit ollaan vaan huudettu että n33k3rit ei saa tulla tänne! Ja te ootte yrittäneet meitä valistaa että islam ei ole välttämättä ihan niin ihana asia kuin mitä on annettu ymmärtää.

Ettäkö nuo laittamani youtubeklipit Siilinjärven mielenilmauksestakaan ei sit ole oikeita? En tarvii mitään taputuksia minnekään vaan matut pois Suomesta. Ja rajat kiinni kuten muilla fiksuilla valtioilla jo on. Mutta ei, kun teillä on se #unelma ja pellepartiot ja noissa Siilinjärven videoilla näkyvät, "asialliset" vastamielenosoitukset joissa puhutaan pelkkää asiaa. Ja kun se Valtterikin jätettiin kylmästi sinne pysäkille. Ja natsirasisti tappoi sen runoilijapojan.

Joo tehän olette oikeastaan ihan alunperin kertoneet, että tulijoiden joukossa saattaa olla jokunen, jotka ovat tulleet tänne pahat mielessään. Me rasistit ollaan vaan huudettu että n33k3rit ei saa tulla tänne! Ja te ootte yrittäneet meitä valistaa että islam ei ole välttämättä ihan niin ihana asia kuin mitä on annettu ymmärtää.

Mua ainakin on valistettu että kaikkien tulijoiden taustat tiedetään. Lieveilmiöt huomoiden, esimerkiksi sen kiinniotetun sotarikollisen. Juu-u, luottamukseni hallitukseen on niin korkealla etteivät sanat riitä sitä kertomaan.

Yhteistyössä