Jopa suvakit myöntävät maahanmuuttopolitiikan olevan epäonnistunutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja #unelmat kaatuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:eek::eek::eek::eek::eek:

Mitäs jos ne neitsyet.....Jospa sittenkin...:eek:

5c98477194bcc078d0dcea855ceb24a15072e76adc3831689c5039d8a81a6901_1.jpg
ee621e00359ee342c6110c448bccb61b.jpg
:ninja:

LISPETTI!!!! :confused: :ROFLMAO:
No niin ne näytti hauskoissa videoissa.
Ja toisessa videossa kelpas auton pakoputki...auto oli parkkeerattu vilkasliikenteisen kadun reunalle.:eek:

Tuo neitsyillä houkuttelu on ihan turhaa, sama olis ollu ku olis sanonu että siellä on 72 reikää.:rolleyes:

Ja miks just 72?:eek:

028a092973ae1701b2754634f18154af.jpg

muslim-women-niqab-smile.jpg

:rolleyes:

No johan on melkosta!
Ei ollu vissiin kotomaan kuttupaimen suunnitellu tämä talon sisään- ja uloskäyntiä?:eek:
NYT ÄKKIÄ POISTAMAAN KAIKKI SISÄÄN- JA ULOSKÄYNNIT TALOISTA! NE ON RASISSSSMIA!

Yleisradion uutiset 1.2.2020

Valtioin rautateiden veturinkuljettajalle langetettiin tuomio tänään aikaisin aamulla. Hän syyllistyi 2v sitten törkeään rasismiin ja on pidetty vangittuna siitä saakka Vantaan tutkintavakilassa. Veturinkuljettaja suorittaa 12 vuoden ehdottoman tuomion Sörnäisten vankilassa. Mahdollisuus ehdonalaiseen evätty! :rolleyes:

BradshawOMG.gif
*Seuraa sivusta järkyttyneenä ja todella viattomana Echon ja Lispetin touhuja*
No nyt menen ja yritän saada lasten kitaan iltapalaa hyvin nopeassa ja tiivistetyssä muodossa, onneksi perjantai on heillä lyhyt koulupäivä joten pieni väsy ei haittaa. :oops:

Näihin kuviin...:D

tumblr_mvpc13hDUa1roqv59o1_500.png

Hattaran kuvia Echolaan kun köllähätte.:love:

Mie painun ihan just nukkumaan.:sleep:

Lapsilla on huomenna halloweenjuhla iltasella ja mä aion lähteä kesken työpäivän, jotta voin meikata nuo pikkuhirviöt vieläkin pelottavammaks.:coffee::D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hattaran kuvia Echolaan kun köllähätte.:love:

Mie painun ihan just nukkumaan.:sleep:

Lapsilla on huomenna halloweenjuhla iltasella ja mä aion lähteä kesken työpäivän, jotta voin meikata nuo pikkuhirviöt vieläkin pelottavammaks.:coffee::D
Öitä, muru. :)
(Saatan kyllä palata muksujen iltapalan jälkeen palstalle eli jos mä näyn täällä loppuillasta nii se on sit unissakävelijä Echo joka täällä kirjoittelee)

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä