Kaksi lasta. Ja pesukone pyöri jo eilen ja toissapäivänä ja...Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:Huh huh. Kymmenen lasta vissiin tai sitten ollut kuukauden pesukone rikki?
Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:Miten te oikein likaatte niin paljon vaatteita? Ei tartte ihmetellä ihmisten valitusta suurista sähkölaskuista. Meillä tulee 2 koneellista viikossa, minä ja kaksi lasta.
siis miks kaikki pitää pestä kun muuttaa ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
Kai sen rummun johonkin huoneen nurkkaan voi väliaikaisesti laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
No en mä nyt verhoja esim ripusta siellä puhtaisiin ikkunoihin, jotka on täällä roikkuneet kaksi vuotta ilman pesua ikkunoissa..Alkuperäinen kirjoittaja mekin muuttamassa mut..:siis miks kaikki pitää pestä kun muuttaa ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
Samoin. Nyt sellasta mahdollisuutta ei ole olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Mulle kun iskee tollasen niin on yleensä mensut alkamassa
En taida jaksaa. Koitan saada elämän mahdollisimman normaaliksi remontista huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sen rummun johonkin huoneen nurkkaan voi väliaikaisesti laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.