joos olettet änään lenkillä käyneet?

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
En ole käynyt lenkillä enkä mene. Pyysin miehen hakemaan varastosto auinkotuolin tuolhon pihalle ja mä oon siinä istuskellut ja katsellut ku lapset ja mies touhuavat. Välillä hieman jaloitellut, mutta taas selkä tänään kipeämpi, eikä oikein kärsi kävelemistä. Vielä 2 kuukautta...
yleensä likunta auttaa selkäkipuihin, voihan sitä kävellä vaika 10minuutin pätkissä, niin monet vanhukseetkin kävelevät kun eivät kerralla jaksa puolta tuntia.
 
yleensä likunta auttaa selkäkipuihin, voihan sitä kävellä vaika 10minuutin pätkissä, niin monet vanhukseetkin kävelevät kun eivät kerralla jaksa puolta tuntia.
Kai mä sen nyt tiedän, että liikunta auttaa. Itse hoen sitä päivittäin töissä (sillon ku olin töissä). Tänään vaan taas sellainen päivä, että ei auta mikään ja ku ei voi kipulääkkeitäkään syödä juuri mitään. Ja tosiaan olen jaloitellut ja yrittänyt venytellä jne. Ja sitä paitsi tuossa auringossa on kyllä niin ihana olla vaan.
Mutta sulla tuntuu olevan energiaa niin jos sä sit vaikka oikein munkin puolesta sinne ulkoilemaan lähdet. Mä palstailen nyt. :p
 
Itsekin
Juu, unohtu kertoa että en hiihdä tavallisilla suksilla kun niissä ei ole vastusta. Joskus olen vetänyt ahkiota perässä ja se on ollut täynnä hiekkaa mutta nykyään hiihdän laskettelusukset jalassa. :)
 
"koppis"
Aamulla kävelyllä miehen ja pienimmän poikamme kanssa, äsken hiihtämässä. Ja vielä käyn hiihdättämässä poikaa illemmalla, siinä en paljon itse saa liikuntaa, eikä enää tarvikaan tälle päivälle.
 

Yhteistyössä