Joonas vai Jussi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jussi on kyllä oikein komea suomalainen miehen nimi! :) Sitä siis kannatetaan täältä, vaikka ei Joonaskaan paha ole. Kannattaa miettiä kumpi kuulostaisi paremmalt aikuisella, saati vanhalla miehellä, minusta Jussi on kyllä aika iätön nimi, samoin kuin vaikkapa Matti :)
 

Yhteistyössä