Joo tiedän olevani huono äiti, mutta en enää jaksa lapsen jatkuvaa vinkumista ja minussa roikkumista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terveisiä perseestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
Niin tuttu tunne. Hankin itelleni harrastuksia että pääsen välillä pois kotoa joten sun täytyy hankkia LISÄÄ harrastuksia niin pääset useammin pois :D

Kävisin vaikka joka päivä jos mahdollista. Mutta mieskin käy harrastuksissaan parina päivänä viikossa ja sitten vanhempikin käy vielä muskarissa. Kiva viettää joku päivä perheenäkin. Mies tulee töistä joskus kuuden maissa niin ei siinä enää isoja ehdi.

Koita vaan mennä edes yhtenä iltana johonkin omaan juttuun, se helpottaa oloa kummasti. Vaikka vaan sauvakävelylle. Mun pelastus on just se, että käyn parina iltana viikossa liikkumassa. En jaksais muuten tätä kotiäidin elämää, jos en pääsis välillä tuulettamaan aivoja jonnekin, missä kukaan ei tarvii mua. Tuntemukses on kovin tuttuja, voisin nytkin antaa nuo omani viikoksi jonnekin... Voimia sinne!

Käyn siis jo kahdesti viikossa jumpassa. Mutta tuntuu, ettei se riitä... Tiedän, että olen kamala. Itsehän olen lapseni tehnyt. Ja ei näitä ole kuin kaksi. Monilla paljon enemmän.

Hyvä juttu, että käyt, käsitin ettet kävis lainkaan. Mä olen sitten vielä kamalampi kuin sä :ashamed: Sillä mulla on viikossa 2-3 aamupäivääkin ilman lapsia (2 kpl), kun ne on kerhossa. Silti en jaksais kuunnella tappelua ja olla se, jota tarvitaan niin paljon. Taitaa olla mulla aika lähteä töihin :(

Yhteistyössä