Joo Smartballsit tuli tänään postissa ja nyt pelkkää ongelmaa?

  • Viestiketjun aloittaja Ei yhtään kiva
  • Ensimmäinen viesti
Ei yhtään kiva
Eivät pysyneet tuolla alakerran osastolla minuuttiakaan! Jos lähdin kävelemään niin tunsin kun valuivat!! Voiko olla näin huonot lihakset? Synnytyksestä 1v 3kk ja mieheni ei ole maininnut mua löysäksi..
 
kittis
Minulla sama homma. Ei ne pysy paikallaan tosiaankaan pitkään, jos yhtään liikun. Jos paikallani seison, niin onnistun vähän aikaa niitä siellä pitelemään. Kait sitä tosiaan on vain niin huonot lihakset. Toisaalta minulla tuli synnytyksessä 2. asteen repeämä eli ei paikka ihan kunnossa muutenkaan ole. :D Pitää vain toivoa, että treenaaminen auttaa. :)
 
elov
Huh, kaameat kapistukset. Saa tunkea voimalla sisälle ja tuntuvat tosi epämukavilta. Kuin olisi tennispallo tuherossa. Eikä meinaa saada pois kuin kiskomalla! Hyi olkoon, en vissiin osaa vaan käyttää.
 
pee-pee
Olin yhellä valmennuskurssilla ja siellä neuvottiin aloittamaan hyvin rauhallisesti niiden kuulien kanssa. Ensimmäiset totuttelut ihan makuulla, ja ne voi jättää vaikka yön ajaksikin sisään. Itse tein niin ja ekat yöt meni silleen että aamulla herätessäni kuulat olivat lakanalla!
Sittenpä vaan aina sujui paremmin ja pian pystyinkin liikkumaan ym. kuulien kanssa. Lihakset itsestään estävät niitä karkaamasta. Harjoittelu jatkuu.
 
Olin yhellä valmennuskurssilla ja siellä neuvottiin aloittamaan hyvin rauhallisesti niiden kuulien kanssa. Ensimmäiset totuttelut ihan makuulla, ja ne voi jättää vaikka yön ajaksikin sisään. Itse tein niin ja ekat yöt meni silleen että aamulla herätessäni kuulat olivat lakanalla!
Sittenpä vaan aina sujui paremmin ja pian pystyinkin liikkumaan ym. kuulien kanssa. Lihakset itsestään estävät niitä karkaamasta. Harjoittelu jatkuu.
kiitti vinkistä, pitänee testa sitte uusiksi :)
 
osta ne paremmat kuulat!
Juuri tuosta ap:n syystä ei kannata ostaa Smartballsseja vaan Instrusta Aquaflex-kuulat, joiden painavuttaa voi säätää oman kunnon mukaan (ja kuorihylsyssä on kaksi eri läpimittaa - pienempi ja isompi, se pienempi varmaan käy kaikille jotka voivat käyttää tamponia tai ovat joskus harrastaneet seksiä). Mulla oli lihakset alkuun niin huonossa kunnossa, että kykenin kannattelemaan vain kuulien kuoria - mutta kun painoa saattoi lisätä 5 grammaa kerrallaan, parissa kuukaudessa sain tosi vahvat lihakset ja lirahdukset jäivät historiaan.
 
Olivat suht kalliit
Juuri tuosta ap:n syystä ei kannata ostaa Smartballsseja vaan Instrusta Aquaflex-kuulat, joiden painavuttaa voi säätää oman kunnon mukaan (ja kuorihylsyssä on kaksi eri läpimittaa - pienempi ja isompi, se pienempi varmaan käy kaikille jotka voivat käyttää tamponia tai ovat joskus harrastaneet seksiä). Mulla oli lihakset alkuun niin huonossa kunnossa, että kykenin kannattelemaan vain kuulien kuoria - mutta kun painoa saattoi lisätä 5 grammaa kerrallaan, parissa kuukaudessa sain tosi vahvat lihakset ja lirahdukset jäivät historiaan.
Systerillä on juuri nuo mainitsemasi kuulat ja hän on käyttänyt niitä jo vuosia. Muuten varmaan hyvät mutta olipahan aika kalliit. Sitten marssin seksikauppaan ja sieltä löytyi silikoniset värähtelevät palloset. Hieman niitä smartballseja pienemmät. Ovat olleet miellyttävän tuntuiset ja kivanoloiset eivätkä häiritse vaikka ovat kauemminkin.
 
vielä yx onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22846168:
Huojentava tieto! Ehdin jo ajatella että olenko mä jotenkin viallinen kun mulla on toimineet ja muilla ei. :)
Minulla oli alussa vaikeuksia mutta olen voittanut ne sitkeällä harjoittelulla. Sitten kun saa niitä tuloksia, niin se innostaa jatkamaan entistä enemmin. Tänäänkin pidin kuulia puoleltapäivin alkaen ja nyt äsken vasta poistin "käytöstä". Kohta mies-mussukka testaa päivän saavutukset((
 
Pienet+painavat
Käytin Smartb-kuulia muutaman vuoden ja sitten halusin kehittää lihaskuntoa vielä paremmaksi. Ostin tuolloin irralliset puolet pienemmät aikaisemmista. Niillä on menty eteenpäin ja nyt taas on ollut intoa ottaa ne käyttöön. Tuolla kaalimato-sivuilla näkyy olevan samanlaiset 28mm kokoiset laadukkaat jatkuvaan treenaukseen soveltuvat kuulat.
 
Humps
Mulla ei kans mitään ongelmia, tosin aika vähän käyttänyt. Ostin ihan vaan jotta makuuhuone puuhat ois vieläkin kivempia. ;) tosin nyt kyllä niin hiljaista sillä saralla, että tekis mieli haistattaa peet koko miehelle... Sori ihan nää omat vuodatuksetzzz :/
 
yy-hoo nyt
Mulla ei kans mitään ongelmia, tosin aika vähän käyttänyt. Ostin ihan vaan jotta makuuhuone puuhat ois vieläkin kivempia. ;) tosin nyt kyllä niin hiljaista sillä saralla, että tekis mieli haistattaa peet koko miehelle... Sori ihan nää omat vuodatuksetzzz :/
Täälläkin hiljaiseloa sillä saralla, jos omaa kättä ei lasketa. Kuitenkin pidän lihakset kunnossa kuivanakin kautena( Kuulat on Joy-balls tai sinnepäin, nimiset. Silikoniset ja myös kivantuntuiset.
 
pienet+painavat
Käytin Smartb-kuulia muutaman vuoden ja sitten halusin kehittää lihaskuntoa vielä paremmaksi. Ostin tuolloin irralliset puolet pienemmät aikaisemmista. Niillä on menty eteenpäin ja nyt taas on ollut intoa ottaa ne käyttöön. Tuolla kaalimato-sivuilla näkyy olevan samanlaiset 28mm kokoiset laadukkaat jatkuvaan treenaukseen soveltuvat kuulat.
Löytyi nimi näille: extra large BenWa-balls. Suosittelen lämpimästi!
 
samat kokem.
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22850080:
Mä en yleensä laita ees liukkaria noihin :ashamed: Ja mulla noi on toiminu aina ihan hyvin, tuntuuhan se välillä että ne valahtaa, mutta sitten vaan lihaksilla nostella ylemmäs :)
Mä olen oppinut vastikään ton kuulien "noston",, Jee!
Liukkaria laitan aina vähä ja lämmitän kuulat ensin. Tuntuvat siten alussa jo mukavilta,
 
not again
Mulla on ihan sellaiset pienet ja mun mielestä aika painavat kuulat.
Mun ongelma on se että kun niissä ei ole narua niin en uskalla niitä enää käyttää.
En meinannut saada niitä pois.Menin jo ihan paniikkiin kun ajattelin joutuvani johonkin lääkäriin niitä poistamaan.
Kyykyssä ponnistaen sain ne kaivettua pois.

Enkä kyllä usko että kolme isoa (n. 4,5kg) lasta synnyttäneenä mun paikat voisi noin piukat olla.
Vaikka ukko niitä aina kehuukin ;)
 

Yhteistyössä