Joo. On se Emilyn osannut olla törkee muuallakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

Mää vaan

Vieras

Vauva-lehden "muut kriisit ja suru"-palstallaoli tallainen aloitus aikanaan :

Saimme tietää että syntymätön lapsemme on vaikeasti ja parantumattomasti sairas
Olemme päätyneet keskeytykseen. Onko muita saman kokeneita?

ja Emilyn vastaa:
Ei ole kokemusta ei
Kun en ultriin osallistunut, koska pidän sikiöseulontoja ja niitten myötä tulevia abortteja (joita en kyllä muutenkaan kannata) sairaina. Mutta se on tätä nykyaikaa ja eihän ihmiset valitettavasti edes tule miettineeksi, että ultran voisi jättää väliinkin. Itsekin harkitsin asiaa vielä neuvolassa mutta onneksi tein päätöksen olla osallistumatta ja varmasti jatkossakin. 4D ultrassa kävimme huvikseen rv26 (aborttiraja ylitetty), ajattelin että siihen voisi mennä ensi kerrallakin mutta toisaalta mitäpä sitä vauvaa ultralaitteilla kiusaamaan :)

Eli en kyllä osaa tuntea sympatiaa näitä seulonta abortoijiakaan kohtaan, sanotaan ettei saisi syyllistää mutta miksei saisi sitä ääneen sanoa, että ihmisen alun tappaminen on väärin.

Että tällaista sympatia osaa viljellä. Tämän kysymyksen lähettäjän vauva oli itseasiassa ollut kuolleena kohdussa jonkin aikaa kun keskeytys tehtiin.Asia tuli ilmi vasta keskeytyksessä. Että sellainen "murhaaja "sitten...

luin myös tuota ketjua sillon kun se oli tuorea.. :)

ja siinäkin emilyn väittää, ettei hänen viestejään ole poistettu. vaikka tasan tarkkaan muistan selvästi lukeneeni törkeyksiä häneltä siinäkin, ylläpito poisti niitä. tuosta ketjusta näkee että missä väleissä on poistettu viestejä.

ajatelkaa vaan kuinka törkeitä viestit olivat, kun VAUVALLA ne poistetaan, siellähän saa sanoa lähes mitä vaan. :/

että tuo oli vielä pientä, tuo viesti minkä ap kopsasi..

Kuules "minä", jos mun viestejä olisi tuosta ketjusta poistettu niin eiköhän mulla olisi napsahtanut vauvalle bannikin.

Onko sunkin elämäsi tosiaan noin surkeaa, että kun ei tosiasiat riitä niin pitää alkaa valehdella toisen pään menoksi? Minä esiinnyn täällä siltä osin julkisesti, kun pärstänikin on näkyvissä, että mulla on pokkaa sanoa asiat suoraan ja sellaisena kuin oikeassakin elämässä, eikä tarvitse solvata nikittömänä herjauksia!

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kuules "minä", jos mun viestejä olisi tuosta ketjusta poistettu niin eiköhän mulla olisi napsahtanut vauvalle bannikin.

Onko sunkin elämäsi tosiaan noin surkeaa, että kun ei tosiasiat riitä niin pitää alkaa valehdella toisen pään menoksi? Minä esiinnyn täällä siltä osin julkisesti, kun pärstänikin on näkyvissä, että mulla on pokkaa sanoa asiat suoraan ja sellaisena kuin oikeassakin elämässä, eikä tarvitse solvata nikittömänä herjauksia!

mutta ei minkäännäköistä pokkaa seisoa sanojensa takana..
älä viitsi, ihan oikeesti. kohta varmaan väität ettet ikinä ole lähettänyt kenellekkään törky y-viestejä.
ja se on helppoa alkaa haukkua harmauden takia, ja kääntää puhe siihen. =)

Asiasta viidenteen, eka kertaa katsoin profiiliisi, todella nätti olet =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Kiitos :flower: Meikillä saa ihmeitä aikaan, peitettyä jopa nämä suuret mielenterveysongelmani :xmas:

Varmasti lapsen menettäminen on kauheimpia asioita mitä maailmassa voi olla. Netissä voi saada hyvää vertaistukea, ja se on varmasti todella tärkeää. Siksi en itse ainakaan menisi "puuttumaan", ja tyrkyttämään omaa mielipidettäni näin vaikeissa asioissa koska en ole itse kokenut. Siinä tavallaan löisi jo lyötyä, ja kenen elämästä se parempaa tekee? Mielipiteitä saa, ja voi olla mutta niiden esittämisen voi tehdä monella tapaa.

Emilynillehän tää palstailu ei oo elämän tärkein juttu...muka. Eikä banni kuulemma harmittanut vai mitä emilyn?

Tämä aihe menee nyt lukkoon herjauksen vuoksi! Vieraalle varoituksen sananen!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Mä katsoin ihan sitä samaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Miksi mä olen aina kuvitellut Emilynin kauniiksi blondiksi, pitkähiuksiseksi ja sinisilmäiseksi? :D
Sehän onkin oikein nätti tummaverikkö =).

juup, vois olla vaikka turkkilainen ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Emilynillehän tää palstailu ei oo elämän tärkein juttu...muka. Eikä banni kuulemma harmittanut vai mitä emilyn?

Tietenkään ei harmittanut, siitä piti ihan vain ajan kuluksi kitistä vauvalla tuntikaudet :kieh:

että emilynin mielipiteet on ainoita oikeita ja hällä on se jokin, jotta hän saa arvostella muita ja asettaa itsensä kaikkien yläpuolelle.

Ensinnä voisiko joku kertoa miksi abortti on niin väärin, älkääkä pastetko jostain sitä sontaa missä lukee miltä vauvasta tuntuu aborttia tehdessä. Vauvan aivot toimii kuten kultakalalla eikä hermostokaan ole kehittynyt, en siis usko vauvan tuntevan mitään. Jos kaikki lapset syntyisi tähän maailmaan, olisi tämä vielä enemmän ylikansoitettu ja olisi paikat pullollaan varhaisteiniäitejä, nistiäitejä kehitysvammaisine lapsineen.

Joillain kehitysvammaisilla voi varmasti olla ihan hyvä elämä, mutta itse ehdottomasti abortoisin vaikeasti vammaisen lapsen. Esim. muistatteko linkin täällä siitä lapsesta joka syntyi aivot kehon ulkopuolella. Minua järkytti että lasta yritettiin pelastaa, oli niin pahan näköinen, että luulen että hänen mahdollinen elämänsä on kärsimyst täynnä.

Emilyn - 06.07. 21:07

Olkaa tyytyväisiä, minut bannattiin Kaksplussalta
Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.

Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!

Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.

Tänks!

HAH HAH :D

Öh...
Mä olen joissain asioissa Emilynin kanssa täysin eri mieltä. Todella eri mieltä. Ja myönnän, että hänen kirjoituksensa ylittää mun ärsytyskynnyksen aika usein.
Mutta tuo, että joku viitsii käydä muilla keskustelupalstoilla tonkimassa Emilynin kirjoituksia (Suomi24 ja Vauva on tänään jo olleet esillä ) ja kaivaa tiimarivihostaan jotain vuoden takaisia juttuja, nostaa lähes vuoden takaisia ketjuja esiin jne...se menee mun mielestä jo yli kaiken ymmärryksen ja hyvän maun rajojen. Pakkomielle tai jotain?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä