joo, enpä osta yhtään kaksplus lehtee enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "isoäiti mölykylästä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"isoäiti mölykylästä"

Vieras
Kaks viikkoa alkaa kohta olla täynnä, ettei pysty kirjaantumaan. ylläpidolle on kuulema ilmoitettu ja itsekin olen ilmoittanut. ei ole edes pientä viestiä tullut, että asialle olis edes yritetty tehdä jotain

Mä pääsen kirjautumaan, mutta eipä tässä enää juurikaan mitään hauskaa ole, kun välillä sivujen latautuminen kestää niin tolkuttomasti. Haluat vastata hauskaan ketjuun hauskasti, mutta kun viimein saat siihen mahdollisuuden, niin tekee mieli vaan kirota ja heittää kone seinään. :mad:

Jotain tolkkua, kiitos.

[QUOTE="isoäiti mölykylästä";26095200]Kaks viikkoa alkaa kohta olla täynnä, ettei pysty kirjaantumaan. ylläpidolle on kuulema ilmoitettu ja itsekin olen ilmoittanut. ei ole edes pientä viestiä tullut, että asialle olis edes yritetty tehdä jotain[/QUOTE]

asiasi on hoidossa.

Mä pääsen kirjautumaan, mutta eipä tässä enää juurikaan mitään hauskaa ole, kun välillä sivujen latautuminen kestää niin tolkuttomasti. Haluat vastata hauskaan ketjuun hauskasti, mutta kun viimein saat siihen mahdollisuuden, niin tekee mieli vaan kirota ja heittää kone seinään. :mad:

Jotain tolkkua, kiitos.
nyt tää on mulla sitten taas pelittänyt muuten tosi hyvin, mutta tuo kirjautuminen. ja mä kun olen aina vannonut, että kirjoitan vaan mustana. mutta jospa se siitä korjaantuisi, koska joku tossa kävi sanomassa, että asia on hoidossa

[QUOTE="isoäiti mölykylästä";26095200]Kaks viikkoa alkaa kohta olla täynnä, ettei pysty kirjaantumaan. ylläpidolle on kuulema ilmoitettu ja itsekin olen ilmoittanut. ei ole edes pientä viestiä tullut, että asialle olis edes yritetty tehdä jotain[/QUOTE]

Etpä...

Älä pitkästy odotellessa, mä laitoin 2.4.2011 viestiä ylläpitoon että profiilini poistettaisiin. Viestiä ei ole vielä edes luettu, mikäli oikein tuolta viesteistäni ymmärsin ;)

Jotain tolkkua, kiitos.

mulla on toiminu sunnuntaista lähtien taas palsta kunnolla,jännä että toisilla ei toimi :O

• Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä