joo ei tästä tule yhtään mitään. todellakaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meidän parisuhde on ihan vaakalaudalla ja viikko ollaan oltu vähän sellasissa räjähdysaltteissa tunnelmissa et ollaanko vai eikö olla..
juteltu ollaan todella todella todella paljon tän kesän aikana ja mies on luvannut et alkaa pitää raksavapaita.

vaan eipä ole pitänyt. mä olen melkein polvillani rukoillut kyyneleet silmissä siltä et olis mun kaa jonkun yhden päivän, mut ei oo pystyny (ja raksalla ei tälläkää hetkellä mitää paniikkivaihetta meneillään)

no, tänään sitten heräsin eikä kotona ollu ku koira (jota ihmettelin ku mies aina ottaa sen raksalle mukaansa). soitin sille sit ni sehän oli kavereidensa kanssa katsomassa formula offroadeja ja siit sit jonneki viihteelle ja viel MUN AUTOLLA niin et mä en pääse täältä pois ku mul ei oo avaimia tohyon miehen autoon |O
sain ihan hirveet kilarit johon mies sit et ei hän aatellu ja ei hän tajunnu ja plaa.
että kyllä sitä muiden kanssa vapaata pidetään. olis sit ees kysyny lähdenkö mukaan |O

no sit raivoissani aloin siivoon ja askel askeleelta pimahti enemmän ja enemmän päässä kun siivoilin sen kiittämättömän paskan sotkuja ympäri kämppää; vaatteet levällään liaksena ja puolipitosena ympäriinsä, astioita pöydät levällään (mä laitan omani aina tiskariin), aamupalavermeet pöydällä, koira lenkittämättä...........

itken täällä silmiä päästäni ja kuuntelen maija vilkkumaata: mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä??!!

:(

Ei ne miehet oo kyllä mitään järjen jättiäisiä aina. Kai se ajatteli et hänellä on nyt oikeus vähän vapaa-aikaan kavereiden kanssa kun on niin tehnyt töitä. Tyhmä ei tajunnut että säkin haluaisit viettää aikaa miehes kanssa.

en ole varma olenko sama, mut yksiin bileisiin mihin mies lupas tulla ni soitin sille et kaikki kyselee susta, tulisitko...
mä en aio mennä sen rakentamaan kotiin ainakaan näissä fiilareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
No jätä se jo. Samanlaistahan teidän elämä on ollut jo jonkin aikaa, eikö? :/

no se tässä vituttaa ku elämä on ollu tätä tasan rakennusajan ku mies muuttunu ihan toiseks. mitä jos rakentamisen jälkeen meidän elämä asettuiskin taas uomiinsa?

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
No jätä se jo. Samanlaistahan teidän elämä on ollut jo jonkin aikaa, eikö? :/

no se tässä vituttaa ku elämä on ollu tätä tasan rakennusajan ku mies muuttunu ihan toiseks. mitä jos rakentamisen jälkeen meidän elämä asettuiskin taas uomiinsa?

moni muuten täällä sanoo että jos suhde kestää raksavaiheen niin se kestää sit vaikka minkä. mutta eihän se aina mene niinkään.

miehen käytös ei oo mitenkään oikein sua kohtaan! nosta lattioilta ja pinnoilta kaikki sen paskaset vaatteet ja siirrä sen puolelle sänkyä. sitte petaat sängyn. se on muuten rasittavinta mitä voi tehä. ainoo mitä se voi tialnteelle on laittaa ne lattialle kunhan tulee viihteeltä. :hug:

Itse kolme taloprojektia läpikäyneenä voin sanoa että kyllä se elämä helpottaa kun pääsette muuttamaan.Itse olin viime vuoden 2 lapsen ns.yksinhuoltaja kun mies oli päivät töissä ja illat+viikonloput raksalla,ei oltu koskaan kahden.Ja voin sanoa että vaikeita hetkiä oli mutta rakkaus voitti.Miesten ajatusmaailmaa on niin vaikee aina käsittää ja samoin heidän on varmasti vaikea ymmärtää meitä naisia toisinaan.Teidän perheelle miehes kuitenkin taloa tekee ja hänellä on rankkaa,arvosta sitä.Tsemppiä!

:hug: No voihan paska suoraan sanottuna! En mä usko että se sun ukkos on ihan paska, oon sun aloituksia nyt jonkun aikaa lueskellu ja onhan se välillä tehny jotain hyvääkin? Ja tuo raksa-aika vie kyllä aikaa ja energiaa. :snotty: Silti ymmärrän sua täysin, mun mies on aivan hirveästi töissä, välillä tuntuu ettei sitä nää koskaan ja sitten se ainoo vapaapäivä mitä on niin se saattaa olla viihteellä kavereitten kanssa. Se tuntuu pahalle, tosi pahalle. Mut sitten ajattelen niin päin, että jos mä itse olisin tyyliin 16h/7pvä töissä niin kyllä mä joskus haluaisin pitää kaverisuhteitakin yllä. Ja on meillä onneksi joskus todella harvoin jopa kokonainen vuorokausi aikaa toisillemme. :heart: Sun täytyy kysyä suoraan siltä sun mieheltä että mitä se on mieltä asioista ja että haluaako se viettää sun kanssa aikaa. Sanot että sä todella haluat kuulla totuuden, kyllä mä uskon että jos siinä on vähänkään miestä sanomaan asiat suoraan iin se sanoo. :hug:

Meillä kans on rakentaminen menossa ja nyt vähän paniikkivaihe päällä kun talvi lähestyy ja vesikatto pitäs saada päälle. Mutta ei tää ollut nyt niin tärkeetä...

Siis, mie ajattelen tämän raksahomman niin, että vaikka kuinka tekee yhteistä kotia mies, niin onko se talo sitten sen arvoinen jos huonoimmassa tapauksessa se perhe hajoaa?? Onhan se talonrakennus rankkaa puuhaa ja sitä on rakennettava, eihän se muuten edisty. Mutta yks päivä silloin tällöin ei niin merkittävästi siirrä sitä talon valmistumista ja pysyypähän perhekin tyytyväisenä. ja vaikka miestä kuinka harmittaa (omastani tiedän) olla pois raksalta, mutta tekee se raksavapaa silti hyvää miehellekin. Mutta siinä se onkin se ongelma saada nuo miehet ymmärtämään sama asia...

:hug: Ap:lle!!

meillä tulee aina ongelmia silloin kun mä erehdyn ajattelemaan, että mies on aikuinen ja oletan, että se kykenisi ajattelemaan! sillon menee hyvin, kun en oleta siltä juuri mitään älyllistä toimintaa. nyt oon taas erehtynyt olettamaan, joten..... Osu niin hyvin silmään toi ap:n kirjotus, kun mies vastas et kun ei aatellu... :snotty: just tyypillistä!

Ymmärrän, että rakentaminen vie aikaa.

Mutta tuntuu badassin miehellä riittävän aikaa omille kavereilleen, vaan ei puolisolle. Ja siinä ei ole kysymys kiireestä tai ajan vähyydestä, vaan kakkamaisuudesta |O

Ja kai siitä voisi edes etukäteen mainita, jos on menossa viihteelle, eikä lähteä sanomatta mitään ja jättää nukkuvaa vaimoa kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
meillä tulee aina ongelmia silloin kun mä erehdyn ajattelemaan, että mies on aikuinen ja oletan, että se kykenisi ajattelemaan! sillon menee hyvin, kun en oleta siltä juuri mitään älyllistä toimintaa. nyt oon taas erehtynyt olettamaan, joten..... Osu niin hyvin silmään toi ap:n kirjotus, kun mies vastas et kun ei aatellu... :snotty: just tyypillistä!

Toi on hyvä! :laugh: Meillä mies välillä kysyy, että luuletko että mä oon lapsi... :saint: Joo, taidan neuvoa vähän liikaa.. :ashamed:

Mutta tuntuu badassin miehellä riittävän aikaa omille kavereilleen, vaan ei puolisolle. Ja siinä ei ole kysymys kiireestä tai ajan vähyydestä, vaan kakkamaisuudesta |O

Ja kai siitä voisi edes etukäteen mainita, jos on menossa viihteelle, eikä lähteä sanomatta mitään ja jättää nukkuvaa vaimoa kotiin?

Mut olisko tässä se asian "ydin"? Siis et mies tiesi mikä meteli nousee kun lähtee ja siksi lähti salaa? Ei tartte nähdä toista, voi vain puhelimessa sanoa ettei ajatellut asiaa.
Oli niin tai näin, mua kyllä kans ottais päähän! Miksi se ei voinut mennä edes omalla autolla?!

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Mut olisko tässä se asian "ydin"? Siis et mies tiesi mikä meteli nousee kun lähtee ja siksi lähti salaa? Ei tartte nähdä toista, voi vain puhelimessa sanoa ettei ajatellut asiaa.

Ehkä, mutta kyllä aikuisen (?) miehen pitää omistaa munaskut. Semmoiset, että uskaltaa sanoa puolisolleen suoraan, eikä juokse raukkamaisesti pakoon.

Mua sapettaa niin ap:n puolesta |O . Jos miehellä on vaan vähän vapaa-aikaa, niin hänen on tehtävä valinta: viettääkö sen kavereiden vai perheensä kanssa. Ja se, miten mies valitsee, kertoo hänen luonteestaan aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

Oli niin tai näin, mua kyllä kans ottais päähän! Miksi se ei voinut mennä edes omalla autolla?!

mieheni tuntien voin ihan todella sanoa et se ei vaan aatellu, kuten se ei tee ikinä. vois kokeilla joskus niin vois yllättyä ilosesti.

Yhteistyössä