joo ei mitään

vieras
tästä tuli mieleen oma kokemukseni: olin seuren kautta sijaisena päiväkodissa muutaman päivän ja yllättäen iltavuorossa. kaverina oli myös talon vakituinen työntekijä. siivoilin leluja ja kysyin,että onko hänellä enää lapsia,vastasi ei ja ketään ei pihalla näkynytkään. laitettiin piha kuntoon ja mentiin sisälle ovia sulkemaan. kun olimme sisällä,huomasin että pihalla olikin piilossa kaksi lasta ja ne olivat tämän vakkarityöntekijän ryhmästä vielä.... painuin pihalle ja kovaa!
arvatkaa muuten kuka sai syyt niskoilleen :) minä tietenkin,kun sijaisena olin.
 
björn peesailen sua... luulen että uutta alotusta ei enään tarvitse...

mutta sen sanon, että ei ole kunnallisessa ihan normaalia!!!!
vahinkoja sattuu... nyt sattui kyllä vahinko jotai EI OLISI saanut sattua!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi kun ihmetellä:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mä luulen että ne kolme aikasempaa keskustelua riittänee aiheesta.
Siis sä oot uskomaton palstapäivystäjä, huh huh! Rajota ittees jo...

On ihan turhaa tukkia jo sen ensimmäisen kerran palstaa linkillä iltiksen uutiseen, saati sitten kymmenen kertaa samaan aiheeseen. Toiselle sivulle linkittäminen ei ole mitään keskustelua! Mä tulkitsen tällästen keskustelujen aloitukset jo floodaamiseksi.
 
hohho
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi kun ihmetellä:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mä luulen että ne kolme aikasempaa keskustelua riittänee aiheesta.
Siis sä oot uskomaton palstapäivystäjä, huh huh! Rajota ittees jo...

On ihan turhaa tukkia jo sen ensimmäisen kerran palstaa linkillä iltiksen uutiseen, saati sitten kymmenen kertaa samaan aiheeseen. Toiselle sivulle linkittäminen ei ole mitään keskustelua! Mä tulkitsen tällästen keskustelujen aloitukset jo floodaamiseksi.
Kaikki eivät päivystä palstalla, ei voi tietää mistä on avaus ja mistä ei. Ja niitä avauksia ei oo sun pakko avata jos häiristee, tuskinpa yks ja sama ihminen niitä aloituksia tekee. Et ota se pää jo sieltä hanuristas...Ja sä vissiin teit yhtenä päivänä avauksen; kuka ärsyttävin palstalainen? Oisit käyttänyt hakua, noita samanlaisia aloituksia on satoja! Että näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi kun ihmetellä:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mä luulen että ne kolme aikasempaa keskustelua riittänee aiheesta.
Siis sä oot uskomaton palstapäivystäjä, huh huh! Rajota ittees jo...

On ihan turhaa tukkia jo sen ensimmäisen kerran palstaa linkillä iltiksen uutiseen, saati sitten kymmenen kertaa samaan aiheeseen. Toiselle sivulle linkittäminen ei ole mitään keskustelua! Mä tulkitsen tällästen keskustelujen aloitukset jo floodaamiseksi.
Minä en. Kaikki eivät päivystä palstalla, toki olisi suotavaa lukaista vähän otsikkoja ennen uuden keskustelun avaamista. Mutta kaikki eivät ole niin pönttöjä, että rullaavat keskustelut läpi eiliseen päivään, niin kuin esim minä. :xmas:
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mä tulkitsen tällästen keskustelujen aloitukset jo floodaamiseksi.
[/b]
No höpö höpö. Minä en esim. päivystä tällä palstalla tunnista toiseen. Eikä minulla riitä myöskään mielenkiinto rullailla sivutolkulla keskusteluja taaksekäsin.
 

Yhteistyössä