Jonsered

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku_kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku_kukka

Vieras
Hei Jonsered, olisiko sinulla aikaa minulle? Olen muutamassa ketjussa huhuillut sinua, joskus oli puhetta että katsoisit minulle. En löydä sitä ketjua missä aiemmin kysyin sinua, viikko pari sitten. Onko minulla mahdollisuutta saada katsantosi?

Veden pinta, johon on pudotettu kivi tai muu juttu, joka aiheuttaa kehämäisiä, matalia aaltoja, enemmänkin vain väreilyä. Trombin tyyppinen ilmapyörre, ei lainkaan raju tai rusentava, lakaisee, puhdistava, uudistava. Valokehä, kuin aurinko ilman aurinkoa, pelkkä aura siis, kirkas ja valaiseva, vaikka keskeltä tyhjä/musta.

:D Oli hankalaa päästä suklaapatukka-mainosjumista irti... "Tänään on hyvä päivä kuolla... *syö suklaata ja tulee toisiin ajatuksiin* Poikani, vie minut Pikku Kukan luo"

Kiitos :D Ei kuolla tänäänkään :D Luokseni voi tulla kuolevat ja jotka kaipaavat virvoittelua :D :D

Mielenkiintoista, tuosta trombimaisuudesta olen kuullut muiltakin eri tahoilta. Olisi kysymys tuosta aurasta, kun näit sen kirkkaana mutta sisältä mustana, onko se mielestäsi paha asia?

Ei ole selkeästi hyvää tai pahaa asiaa, se oli vain asia. Ja symbolisella tasolla käsitin sen lähinnä niin, että asia, mikä se sitten itse onkin, on suht näkymätön, huomaamaton, mutta siitä seuraa tuo valo.

Yhteistyössä