Jonsered!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valoa näkyvissä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valoa näkyvissä?

Vieras
Olen palstaillut melko kauan ja monesti huomannut että sulta kysytään ennustusta. Oletko oikeasti ennustaja, teetkö sitä koskaan työksesi vai ihan huvikseen vaan täällä palstalla?

Itse en ole koskaan soittanut tai käynyt ennustajalla, kun sellaiset asiat pelottavat..Nyt kuitenkin olen eräänlaisessa umpikujassa ja rohkaistuin kysymään sinulta, mitä näet minulle tapahtuvan..

Olisin kiitollinen vastauksesta, vaikka pelottaakin!

En varsinaisesti ennusta. Katson toisinaan, miltä näyttää tämä hetki - tai jokin muu, en aina erota sitä, onko kyseessä mennyt vai tuleva, mutta toisinaan näen kuluvan hetken ja sen tunnelman ja sen, millaiseksi tuleva saattaa muodostua tämän hetken lähtökohdista. Kukin tekee itse oman tulevaisuutensa. =)

Terve vain Dechs, ei tarvitse olla ennustaja osatakseen odottaa sinua tänne. :whistle: Vaikka koittaisit hiljaa olla...

Ensin näkyi pimeyden keskellä kapeneva valokeila, kuin tie. Sitten tummaa, tyyntä vettä ja kaksi erillistä kuunsiltaa, joku tai jokin pyyhkäisi kevyesti toisen sivuun ja poimi jäljelle jääneen käteensä antaen sen loistaa monikertaisella valolla.

Ja tänään ei enempää. En nukkunut viime yönä lainkaan.

En siis tee tätä "työkseni", korvauksesta, vaikka pyynnöstä useinkin.

Kiitos kun vastasit. Mutta en todellakaan ole Dechs, ehkä näit hänet siksi, koska tuo kyseinen nimimerkki kuuluu omiin "inhokkeihini" täällä. En ole juuri mistään samaa mieltä, ja osuu muutenkin ärsytyshermooni.

Mutta, olen jotenkin helpottunut, kun et ennustanut mitään mulle. Vaikka olen utelias, nuo asiat pelottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja valoa näkyvissä?;23927080:
Kiitos kun vastasit. Mutta en todellakaan ole Dechs, ehkä näit hänet siksi, koska tuo kyseinen nimimerkki kuuluu omiin "inhokkeihini" täällä. En ole juuri mistään samaa mieltä, ja osuu muutenkin ärsytyshermooni.

Mutta, olen jotenkin helpottunut, kun et ennustanut mitään mulle. Vaikka olen utelias, nuo asiat pelottaa.

Dechsillä on tapana ilmaantua hörhö-ketjuihin aina jossain vaiheessa. ;) Siksi tervehdin jo saman tien.

[QUOTE="vieras";23927159]Tuota.. voisitko yrittää katsoa näkyykö tulevaisuudessani jotain miestä ja jos näkyy niin minkälaista :ashamed:[/QUOTE]

Sori. En pysty/jaksa. Viime yö meni aamua odotellessa, ilman unta ja nyt ei jaksa keskittyä lainkaan. Enkä siltikään taitaisi nähdä vastausta kysymykseesi. :)

Yhteistyössä