L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Ai, huomasit tosta toisesta - laitoin tän ko aatteli jos et tuolta enää katso. Toivottavasti nyt tänkin näätni en sotke ton toisen aloittajan ketjua.
Niin, oli siis siitä puhe että onko sulla siis parantamisen taitoakin? Löytäsinköhän mä sen ketjun kun siihen loppuun sepustin ittestäni...mut "sais" parantaa päästä varpaisiin!
Mut jos ei muuta ni mitä näät mulle nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Kiitos ihana. Sain otetta (melkein säpsähdin) alkua mitä kirjoitit, sopi tähän iltaan - mutta myös aiempaan tilanteeseen kokonaisuudessaan. Turkkilaistyyppinen tunnelma?
Joo, ihan varmaan lantion alue pimeänä, vatsa suorastaan p'skana aina ollutja siitä kaikkee muutakin tullut.
Kiitos säädöistä - odottelen innolla!
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Jaksatko vielä mulle? Mitä näkyypi?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Jaksatko vielä mulle? Mitä näkyypi?
:ashamed: Sori. Nyt en jaksa, mutta tuntuu kurjalta kieltäytyä. Otetaanko uusiksi joku kerta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras jonseredille:Koitas Jonsered mullekin, mitä näet.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Kiitos ihana. Sain otetta (melkein säpsähdin) alkua mitä kirjoitit, sopi tähän iltaan - mutta myös aiempaan tilanteeseen kokonaisuudessaan. Turkkilaistyyppinen tunnelma?
Joo, ihan varmaan lantion alue pimeänä, vatsa suorastaan p'skana aina ollutja siitä kaikkee muutakin tullut.
Kiitos säädöistä - odottelen innolla!
Dervissit tai jokin siinä oli se asia... En tiedä sitten, oliko kyseessä nimenomaan Turkkiin liittyvä seikka vaiko jokin, joka alitajunnassasi liittyy tuohon.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras jonseredille:Koitas Jonsered mullekin, mitä näet.. =)
Pakko mennä nukkumaan, sori.![]()
joku toinen kerta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras jonseredille:Koitas Jonsered mullekin, mitä näet.. =)
Pakko mennä nukkumaan, sori.![]()
joku toinen kerta?
Sopii =). Kauniita unia =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko sinulla nyt aikaa? =) Kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko sinulla nyt aikaa? =) Kiitos =)
En nyt tunne olevani ihan siinä vireessä, sori.
Mutta ilmoittelen, kun taas katselen. Toivottavasti käy.![]()
Tuntuu todella kurjalta kieltäytyä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärrän toki =). katsellaan sitten kun olet vireessä ja hyvä hetki =)