V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Nyt mä en ymmärtänyt, siis pittkö mun tehdä jotain vai saatko sinä sen rummuttamalla pois jos saadaan yhteys....? *häpeää tyhmyyttään*
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Ok, mä yritän "taas" itse, ei oo onnistunutNo kokeile sinä joskus tehostaa kun sopii.
Onnea muutokselle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Anteeksi, jos puutun keskusteluun...
Mutta voisit vaikkapa sytyttää yksin ollessasi kynttilän ja kävellä kynttilän kanssa rauhallisesti asuntonne kaikki nurkat läpi. Täytä asunto ajatuksissasi puhtaalla valolla sitä mukaa, kun kynttilän kanssa käyt asuntoanne läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minua auttoi alussa asioiden konkretisointi. Toivottavasti ap:takin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä huomaan, että mulle on tullut kamalan tärkeäksi päästä eroon tietyistä esineistä. :ashamed: Musta ne kantaa huonoa karmaa mukanaan. Siis edellinen mieshän oli väkivaltainen... ja liitto ja elämä silloin ihan kamalaa. Siitä on pitkä aika, mutta nyt pitkän ajan jälkeenkin tunnen, että pitää päästä eroon tietyistä asioista, jotka jollain tavalla muistuttaa negatiivisista piirteistä siinä elämässä. Mieli jotenkin puhdistuuJuuri vähän aikaa sitten lähetin mekon ja pöytäliinan uudelle matkalleen. Halusin niistä eroon, ja vielä antamalla ne ihmiselle, joka arvostaa niitä, tuntuu, että jotenkin kumoan miehestä lähteneen negatiivisen energian ja itsekkyyden.
Joo, outoa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minua auttoi alussa asioiden konkretisointi. Toivottavasti ap:takin.
Sujuvasti OT, mutta blogissa on myös hirvirumpuni kuva. Tuntui sopivalta, yllättäen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Ei, vaan loogista.
*ai niin, olen jo nukkumassa :saint: *
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Aa. Kettuhan se siinä.![]()
Hirvishamaanin kuva on minusta makea, oli nahassa valmiina.