Jonsered, ootko paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sellasta vaan että voiko sun mielestä joku talo olla kirottu tms, että tuottaa epäonnea jne. asujilleen. Kun meidän elämä alkoi mennä ns. persiilleen vähän joka suhteessa kun tähän muutettiin (ja tässä on vaihtunu aika paljon asukkaat).
Että voiko olla ja saatko sen rummutettua tms. POOOOOOIS!
Saatko ihana?

No sellasta vaan että voiko sun mielestä joku talo olla kirottu tms, että tuottaa epäonnea jne. asujilleen. Kun meidän elämä alkoi mennä ns. persiilleen vähän joka suhteessa kun tähän muutettiin (ja tässä on vaihtunu aika paljon asukkaat).
Että voiko olla ja saatko sen rummutettua tms. POOOOOOIS!
Saatko ihana?

Minusta negatiivinen energia voi jäädä nurkkiin makaamaan ja tarttua ympäristöönsä. Eli tavallaan siis kyllä.

Ja sen saa siivottua pois, rummuttamalla tai muuten. Tärkeintä on intentio... miten se sanotaan? Se, mitä ja miten tekee, ei ole niin oleellista, kuin se, miksi tekee ja millä tarkoituksella ja mielellä.

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Nyt mä en ymmärtänyt, siis pittkö mun tehdä jotain vai saatko sinä sen rummuttamalla pois jos saadaan yhteys....? *häpeää tyhmyyttään*

Jos tunnet olevasi rittävän tosissasi ja päättäväinen, pärjäät itsekin. :) Ajattelet vanhat "liat" pois. Symbolisella tasolla voi hommaa ehkä helpottaa esim. fyysisesti lakaisemalla kaikki vanha kuona ovesta ulos ja toivottamalla se sinne, mistä tulikin ja ajattelemalla tilalle puhdasta valoa. Tapa, jolla sen teet ei ole tärkeä, vaan tahtotilasi, päättäväisyytesi.

Ja jos saan yhteyden, pystyn auttamaan kauempaakin. Mutta en tänään, enkä huomenna. En tiedä lainkaan, milloin on aikaa ja sopiva tilaisuus. Olen juuri keskellä suurta mullistusta ja muutosta omassa elämässäni, tämä saattaa viedä aikaa ja energiaa muusta. Vaikka positiiviseksi tämän koenkin. :)

Anteeksi, jos puutun keskusteluun...
Mutta voisit vaikkapa sytyttää yksin ollessasi kynttilän ja kävellä kynttilän kanssa rauhallisesti asuntonne kaikki nurkat läpi. Täytä asunto ajatuksissasi puhtaalla valolla sitä mukaa, kun kynttilän kanssa käyt asuntoanne läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Anteeksi, jos puutun keskusteluun...
Mutta voisit vaikkapa sytyttää yksin ollessasi kynttilän ja kävellä kynttilän kanssa rauhallisesti asuntonne kaikki nurkat läpi. Täytä asunto ajatuksissasi puhtaalla valolla sitä mukaa, kun kynttilän kanssa käyt asuntoanne läpi.

Saat anteeksi :D

Hyvä, että osallistut. Jotkut asiat, jotka ovat itselle niin selviä, ettei niitä tule ajatelleeksi, vaativat jonkun, eli nyt sinut, pukemaan ne sanoiksi. :)

Itse toimin ehkä enemmän mielikuvatasolla, ulkoiset puitteet ja rituaalit ohittaen.

Kiitos Jonsered ja Istafra, yritän molempia joku päivä. Nyt en viitsi kun mies ja lapsi nukkuu - siis alkaa kävelmään nurkkia läpi :)
Tässä sängyn päällä istun silmät kiinni ja supisin "loitsuni" että menee pois ja tulee valo tilalle jne.

Siksiköhän aiemmin ei oo toiminu kun oon käskeny sen "huonon" mennä valoon päin (joku joskus neuvoi niin) ja sen sanoin nytkin ensin KUNNES luin Jonseredin viestin uudelleen ja aloitin alusta että....mene mistä tulitkin ja PYSY pois, tule valo tilalle...Katsotaan joko aamulla olisi parempi fiilis. Varmasti on kun JOnsered on tukena.
Hyvä neuvo myös sinulta Istafra.

Mä huomaan, että mulle on tullut kamalan tärkeäksi päästä eroon tietyistä esineistä. :ashamed: Musta ne kantaa huonoa karmaa mukanaan. Siis edellinen mieshän oli väkivaltainen... ja liitto ja elämä silloin ihan kamalaa. Siitä on pitkä aika, mutta nyt pitkän ajan jälkeenkin tunnen, että pitää päästä eroon tietyistä asioista, jotka jollain tavalla muistuttaa negatiivisista piirteistä siinä elämässä. Mieli jotenkin puhdistuu :) Juuri vähän aikaa sitten lähetin mekon ja pöytäliinan uudelle matkalleen. Halusin niistä eroon, ja vielä antamalla ne ihmiselle, joka arvostaa niitä, tuntuu, että jotenkin kumoan miehestä lähteneen negatiivisen energian ja itsekkyyden.

Joo, outoa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä huomaan, että mulle on tullut kamalan tärkeäksi päästä eroon tietyistä esineistä. :ashamed: Musta ne kantaa huonoa karmaa mukanaan. Siis edellinen mieshän oli väkivaltainen... ja liitto ja elämä silloin ihan kamalaa. Siitä on pitkä aika, mutta nyt pitkän ajan jälkeenkin tunnen, että pitää päästä eroon tietyistä asioista, jotka jollain tavalla muistuttaa negatiivisista piirteistä siinä elämässä. Mieli jotenkin puhdistuu :) Juuri vähän aikaa sitten lähetin mekon ja pöytäliinan uudelle matkalleen. Halusin niistä eroon, ja vielä antamalla ne ihmiselle, joka arvostaa niitä, tuntuu, että jotenkin kumoan miehestä lähteneen negatiivisen energian ja itsekkyyden.

Joo, outoa... :ashamed:

Ei, vaan loogista.

*ai niin, olen jo nukkumassa :saint: *

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minua auttoi alussa asioiden konkretisointi. Toivottavasti ap:takin.

Sujuvasti OT, mutta blogissa on myös hirvirumpuni kuva. Tuntui sopivalta, yllättäen. :)

Hirvirumpu... Pakkohan minun se oli vielä käydä katsomassa :D!
Hieno. Minä näen ensimmäisessä kuvassa jonkin koiramaisen eläimen kuonon?
No, se oli viestinä minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Ei, vaan loogista.

*ai niin, olen jo nukkumassa :saint: *

Kiitos. :D mulla on "hörhö-terapeutti", joka kannusti mua tähän. :D Sanoi, että ihan ekana eroon sängystä. :whistle: Kirveellä palasiksi vain. Näin tein, ja se auttoi iltojen ahdistukseen. Nyt etsiskelen kirjahyllyä. :D

Yhteistyössä