Hmm... Tän tulkitsemiseen voi mennä hetki Iso kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Näin vain käsiä: kädet pitämässä jotain loistavaa, kädet lähestymässä toisiaan, kädet jälleen pitelemässä jotain loistavaa, valoa, pitkänomaista. Sitten metsä, joka liukuu sivuille, kuin esirippu ja sama valo valaisee keskellä kuvaa, ylhäältä valuu valo, loiste, käsiin.
Epämääräisiä kuvioita ja huisketta... Jossain kohdin korealaisen jing-jang-kuvion tyylisesti oranssi, valkea ja tummuus.Alkuperäinen kirjoittaja wiiru:hei...mieki haluan!! :wave: :wave:
kato mullekki
Auttaako se, että sain tämän kiinni katsottuani profiilikuvaasi? Tai jos mietit, mihin käytät tai pystyt käyttämään käsiäsi?Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Hmm... Tän tulkitsemiseen voi mennä hetki Iso kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Näin vain käsiä: kädet pitämässä jotain loistavaa, kädet lähestymässä toisiaan, kädet jälleen pitelemässä jotain loistavaa, valoa, pitkänomaista. Sitten metsä, joka liukuu sivuille, kuin esirippu ja sama valo valaisee keskellä kuvaa, ylhäältä valuu valo, loiste, käsiin.
Tajunnan AliltaAlkuperäinen kirjoittaja wiiru:mistä näitä voi sitten selvittää mitä mahtaa tarkoittaa?
Auringon mallinen kello tai peili, kierii taivaalla, ylöspäin. Sitten jonkin maan tai valtion rajat.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Näetkö minusta jotain? Olet ennenkin katsonut. Elämäntilanne vain muuttunut ihan hirveästi...
Musta, harmaa, sininen tai vihreä... Ei väliä. Joillekin näen, kaikille en.Alkuperäinen kirjoittaja kurki:näetkö sä harmaillekin? miksi mä olen taas kipeä, näytetäänkö sitä sinulle?
Hmmm... Tulkittavaa on tässäkin.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Auringon mallinen kello tai peili, kierii taivaalla, ylöspäin. Sitten jonkin maan tai valtion rajat.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Näetkö minusta jotain? Olet ennenkin katsonut. Elämäntilanne vain muuttunut ihan hirveästi...
Voit tulkita sen mieleiseksesi ja näin molemmat osapuolet voittavat.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Hmmm... Tulkittavaa on tässäkin.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Auringon mallinen kello tai peili, kierii taivaalla, ylöspäin. Sitten jonkin maan tai valtion rajat.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Näetkö minusta jotain? Olet ennenkin katsonut. Elämäntilanne vain muuttunut ihan hirveästi...
Keskikropassa on ikään kuin jumiin jäänyttä energiaa, raajoille ja päälle ei pääse virtaamaan normaalisti. Näin silmän, joka tuijottelee kaukaisuuteen, mutta oikeasti katsoo oman päänsä sisään.Alkuperäinen kirjoittaja kurki:näetkö sä harmaillekin? miksi mä olen taas kipeä, näytetäänkö sitä sinulle?
Niin justiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Tajunnan AliltaAlkuperäinen kirjoittaja wiiru:mistä näitä voi sitten selvittää mitä mahtaa tarkoittaa?
Eli näen sen, millainen tilanteesi sinun mielestäsi on, tavallaan tunnelman ympärilläsi symbolisena. Peilinä.
Toimii jokaiselle, joka haluaa uskoa tähän.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Keskikropassa on ikään kuin jumiin jäänyttä energiaa, raajoille ja päälle ei pääse virtaamaan normaalisti. Näin silmän, joka tuijottelee kaukaisuuteen, mutta oikeasti katsoo oman päänsä sisään.Alkuperäinen kirjoittaja kurki:näetkö sä harmaillekin? miksi mä olen taas kipeä, näytetäänkö sitä sinulle?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Minä kanssa haluisin :ashamed: