Jonotan selkäleikkaukseen ja pamahti just testiin plussa vaikka lääkäri varotteli raskautumisesta ennen sitä..!!!! Sanotaanko että

Miten tämä voiki olla just näin??? Sillon ko yrittää raskaaksi niin se ei meinaa onnistua sitte millään, ja vaikka onnistuuki niin mennee jokatoinen kesken... nyt kun on aateltu että vauvoja ei mielellään haluta enää, ainakaan 10 vuoteen, kun on just saatu vakityöt ja on koulutukset ja taloremonttia ja selkävikkaa ja ja... voisin luetella milijuuna syytä miksi nyt ei ole hyvä aika vauvalle, niin SEN PIENEN ERHEEN TAKIA sitä lävähti sitte testiin plussa!!!! Tämä ei voi olla totta!!! Oon saattanu muutaman kerran kurkkia sitä testiä uuelleen, ihan ku toivosin että jos se toinen viiva oiski jollaki ihmeen kummalla hävinny siitä ruudusta tällä välin! :LOL:

Nyt ollaan siinä vaiheessa että pitää puhua ja puhua tätä asiaa läpi että saa ajatukset loksahtelemaan kohilleen omassaki päässä..... :/ oivoi
 
Kai sitä voi onnitella... en oo tosin kertonu tuolle hellullekkaan, enkä oo varma päättyykö tämä onnellisesti ollenkaan :| Maanantaina tieten pittää soittaa lääkäriin ja kysyä miten tässä käy, kestääkö minun selkä raskauden kun ei voi leikata sen aikanakaan. Toinen juttu on sitte kans että mitä tuo ukkokulta tuumaa asiaan, kun oltiin niin vakaasti puhuttu ja ollaan kumpiki sitä mieltä että ei enää (ainakaan vielä siis) lisää vauvoja meille.... on niin mukavata ollu ko on kaks isompaa jo kasvanu sen verran että ovat omatoimisia ja voivat joskus kylästellä vkonlopun mummilassa että saa iskä ja äiskä olla kaksin. Ja mulla on ollu aina tosi paha synnytyksen jälkeinen masennus, ja voi hemmetti kuiten tässä on vaikka mitä!! Nyt vain tuntuu että pälli leviää!! Enkä YHTÄÄN tiiä mitä minä teen! :headwall:
 

Yhteistyössä