Jonot Jorviin/naistenklinikan lapsettomuuspolille?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi asiassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ainakin saatiin Jorvista pyynnöstä kaikki meitä koskevat tulokset ja diagnoosit ja ne kelpas Felicitakseen sellasenaan ei tarvinnut tehdä uusia kokeita tms. Mulla ihan samoja kokemuksia Jorvista että eivät oo ehkä ihan niin ammattilaisia kuin lääkärit Felicitaksessa.

kkk: Kaikki vanhat testitulokset hyödynnettiin eli olen vaan pyytänyt niistä kopiot terveyskeskuksesta ja naistenklinikalta ja otin ne mukaani. Sehän tässä onkin jännä, että terveyskeskus lääkärin mielestä kaikki arvot oli oikein ja olihan ne periaatteessa yksittäin verrattuna ohjearvoihin, mutta tämä lääkri huomasi heti niitä katsoessa, että kahden arvon suhde toisiinsa viittaa pco:hon, jonka siis ultra vahvisti. Tämä ensi käynti maksoi 150?.
Miehen simppatesti otettiin Felicitaksessa ja harmittaa ettei olla käyty ottamassa sitä aikoja sitten. Jäi maksamaan kelan korvauksen jälkeen 40? eli turhaan hänkin on stressannut monta kuukautta, että entä jos hänessä on jotain vikaa. Ja ollaan mietitty, että onko yhdyntätiheys liian usein ja siksi ei natsaa, mutta nyt tosiaan noista testeistä huomattiin, että arvot on niin loistavat että voi yrittää hyvillä mielin vaikka joka päivä ja siittiöitä riittää ;)
Lääkäri oli niin loistava ja asiantunteva!!! Kysäisi, että onko meillä stressi ja molemmat totesivat yhtaikaa, että on aivan järkyttävä tästä vauva asiasta. Hänen vastaus oli, että he hoitavat stressaamisen siellä ja meidän tehtävä on keskittyä toisiimme ja siihen fyysiseen puoleen eikä ole syytä huolehtia vaan he varmistavat, että raskaus lähtee käyntiin mahdollisimman pian ja tekevät kaikkensa ettei meidän tarvitse kokea uutta keskenmenoa. En malttaisi odottaa seuraavaan käyntiin...

Sellaista kyselisin, että miten kauan teillä on mennyt lähetteen saamisesta ajanvarauskirjeen saamiseen. Olin terveyskekuslääkärillä 13.2 ja hän sanoi laittavansa mulle lähetteen Kätilöopistolle. Ajanvarauskirjettä ei kuitenkaan ole vielä kuulunut, vaikka aikaan on mennyt jo 2,5vk. Pitäisikö jo kohta soittaa perään ja kysyä missä kirje viipyy?

Huoh... Odottavan aika on pitkä! :kieh:

Katsoin just kalenterista ja minulla oli soittoaika lääkärille 2.2. joilloin hän laittoi lähetteen ja avastaanottoaika tuli postissa tasan viikon päästä lähetteen laittamisesta eli 9.2. eli aika nopeasti, mutta meni siis niin pitkälle 7.5. että mentiin yksityiselle!

Moikka!
Malttamaton, ihanaa kuulla, että jossakin saa hyvää palvelua! Tänään itselläni taas täti päätti tulla kyläilemään, joten ajanvaraaminen Felicitakseen on enemmän kuin lähellä. Aika Jorviin tosiaan olemassa huhtikuun lopulle, mutta kaikkien kommentit kuultuani tuskin jaksaa sinne niin kauaa odotella.

Meillä gynellä käynnin, lähetteen kirjoittamisen ja ajanvarauskirjeen saamisen välillä kesti ajallisesti noin reilu viikko. Kannattaa varmaan alkaa kyselemään perään.

Me olemme myös Felicitas klinikan asiakkaita. Lääkäriksi saimme Tarja Olkinuoran ja olemme olleet niin häneen kuin muuhunkin henkilökuntaan erittäin tyytyväisiä. Alkututkimukset on nyt tehty ja "tosi" hommiin päästään seuraavasta kierrosta.

Suosittelen!

Mekin varasimme nyt sitten ajan ensikäynnille Felicitakseen. Lääkäriksi saimme Tuija Foudilan. Kokemuksia? Muistaakseni Unski ainakin taisi mainita tuolla aikaisemmin ko. lääkäristä. Jännityksellä jään odottamaan tuota parin viikon päästä olevaa käyntiä.

kkk

kkk Hyvä, että saitte ajan varattua! Mä täällä jännittelen, oikean kierron mukaan (30pv) huomenna pitäisi alkaa menkat, mutta kun tuo ovulaatio oli niin paljon myöhässä eli ultrassa viime keskiviikkona 17mm, mutta plussa ovistestiin vasta lauantaina. Jos ne nyt ei ala huomenna niin koko kierto on myöhässä, joten voisi olla mahdollisuuksia...

Eilen käytiin katsomassa kaverin 3 viikkosta vauvaa ja oli niin kaunis!Tuhisi ja tuijotteli mua silmät pyöreinä sylistä koko illan :)

KKK,

Joo, meillä oli Felicitaksessa lääkärinä Tuija Foudila. Pidimme hänestä todella mieheni kanssa. Rauhallinen ja hyvin ammattitaitoinen lääkäri. Ei mitään valittamista. Hoiti asiansa oikein hienosti ja nyt siis ollaan raskaana. Tsemppiä teille ja aurinkoista kevättä.

Yhteistyössä