Jono toimeentulotukihakemusten käsittelyssä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
En enää ihmettele, miksi toimeentulotukihakemusten käsittely kestää niin kauan. Hain marraskuussa tukea lapsen sairaalamaksuihin ja se myönnettiin. Nyt oli toinen sairaalajakso ja hain siihenkin tukea. Muutoin emme tarvitse apua.

Kun nyt laitoin hakemuksen tähän jälkimmäiseen maksuun niin saadakseni tukea, minun oli tehtävä hakemus myös joulu- ja tammikuulle, vaikken silloin tukea edes tarvinnut. No, ei siinä mitään, haetaan jos haluavat, mutta aika typeräähän tuo on.
 

Yhteistyössä