Jonathan ( * ) vk-haalari

pettynyt
Meille ei enää *Jonathania ikinä. Olen kyllästynyt ompelemaan niitä jalkalenksuja aina vain uudestaan ja uudestaan takaisin. Millähän ihmelangalla ne saisi ommeltua niin ettei kokoajan irtoa. :(
 
käyttäjä
jos on ns maanantai kappaleia, niin tehkää ihmeessä heti reklamaatio. ei saa uudesta haalarista lähteä heti neppari irti tms. Jonathan puvut ovat ominaisuuksiltaan samanlaisia kuin reimatecit eli hankauskestavyys ja vedenpitävyys. hinta vain on siedettävämpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Meille ei enää *Jonathania ikinä. Olen kyllästynyt ompelemaan niitä jalkalenksuja aina vain uudestaan ja uudestaan takaisin. Millähän ihmelangalla ne saisi ommeltua niin ettei kokoajan irtoa. :(
Minä ompelin kerran tavallisella ompelulangalla ja hyvin kestää. Sain kierroksen nappeja + lenkkejä, sekä lahjakortin. Puvut maksoivat 50e/kpl alessa, joten edelleen hinta-laatusuhde hyvä meille.
 
pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Meille ei enää *Jonathania ikinä. Olen kyllästynyt ompelemaan niitä jalkalenksuja aina vain uudestaan ja uudestaan takaisin. Millähän ihmelangalla ne saisi ommeltua niin ettei kokoajan irtoa. :(
Minä ompelin kerran tavallisella ompelulangalla ja hyvin kestää. Sain kierroksen nappeja + lenkkejä, sekä lahjakortin. Puvut maksoivat 50e/kpl alessa, joten edelleen hinta-laatusuhde hyvä meille.
Meillä kanssa ommeltu tavallisella ompelulangalla vaan kun ei kestä. :(

 

Yhteistyössä