Jonathan toppahaalari - kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Ei hyviä kokemuksia. Polvet hajosi tytöllä tokalla käyttökerralla lumessa. Eivät suostuneet korvaamaan, väittivät et on oma moka. En osta toiste.
Oliko joku perusjonathan, vai tähti? Meillä siis TähtiJonathan, jonka piti olla hyvä!
 
hyvä on
Meillä on ekaa kertaa Jonathan haalari käytössä. Eskaripojalla on siis toppahaalari ja olen ollut tosi tyytyväinen. Jalkalenksutkin ovat vielä ehjät samoiten polvet. Nyt näyttäis siltä että on parempaa kangasta kuin esim. Lassien supratech. Ostan tod. näk. ens talveks nuoremmallekkin jonathan merkkisen haalarin.
 
-
Meillä on ollut pojilla käytössä niitä cordura-alaosalla varustettuja toppahaalareita ja yhtäkään emme rikki saaneet. Kyllä jäi reimat yms. kauppaan, kun tähän törmäsimme. Hinta edullinen suhteessa muihin vastaaviin ja laatu huippua!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Meillä on ollut pojilla käytössä niitä cordura-alaosalla varustettuja toppahaalareita ja yhtäkään emme rikki saaneet. Kyllä jäi reimat yms. kauppaan, kun tähän törmäsimme. Hinta edullinen suhteessa muihin vastaaviin ja laatu huippua!
Sama meillä, tosin jalkalenkkejä ollaan kyllä jouduttu vaihtamaan. Tosin jos useamman kerran vaihtaa jotain osaa, eihän ne enää ole sen alkuperäisen merkin vikaa...

 
joo
Meillä on ihan vaan city-jonathan. Tän talvea on ollut käytössä toisen haalarin rinnalla. Vuorotellen siis käytössä, ei mitenkään kakkosena. Ehjä on. Ei ole tarvinnut korjata. Ainut, että jalkalenksun nappi lähtenyt kerran irti, kun liian kovaa siitä vedetty.
 
kivis
Meillä oli viime vuonna tähti jonathanit (2kpl) jotka lähtivät tehtaalle takaisin kun oli yhtä vikaa molemmat haalarit. Saatiin noista rahat takaisin.
Viimevuotisissa malleissa irtosi jalkalenksujen napit, jalkalenksut murenivat tuhannen murusiksi, kostaussuojakalvo irtosi molempien haalareiden kankaista. Enää en ole uskaltanut ostaa samaa merkkiä.
 
mieki
Meillä ollu välikausihaalarina perus Jonathan. Hyvin kesti vaikka meidän typy toinen käyttäja kokoa 86 olivat haalarit. Nyt ostettiin uusi Tähti Jonathan toppis, mutta sitten päädyttiin Reimatec henkselihousuihin, kun Jonathanin housut eivät istuneet yhtä hyvin kun Reimatecin. Toppahaalarista ei oo vielä kokemusta. Meillä kakkoshaalarina nyt Remu.
 
jadal
viimevuoden mallia ilmeisesti? on meillä tän talven ollut käytössä tähti jonathan, ja jalkalenksut irtosi tosi nopeasti, ja tuulilistasta (vai mikä se nyt on) ne kiinnitys tarranauhat meinaa irrotta. Lämmin ja kestävä kyllä tuntuu muuten olevan.
 
vieras
Meillä on pojalla jo toista talvea samat Jonathan-haalarit, eikä näy vieläkään kulumisen jälkiä ja lenksutkin on alkuperäiset. Poika on kuitenkin melkoinen rymypetteri, jonka sisähousutkin tahtoo mennä parissa kuukaudessa polvista puhki. Tytön viimevuotinen haalari näyttää edelleen hyvältä ja ehjältä, ei vaan kokonsa puolesta enää mene.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Meillä on ollut pojilla käytössä niitä cordura-alaosalla varustettuja toppahaalareita ja yhtäkään emme rikki saaneet. Kyllä jäi reimat yms. kauppaan, kun tähän törmäsimme. Hinta edullinen suhteessa muihin vastaaviin ja laatu huippua!
Näin meilläkin. Ihan huippuhaalari toi cordura-malli! Ensi talveksi pitää taasen hommata sellainen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Miten ne kestävät muilla? Ostin ekan Jonathanin pari kk sitten, nyt olen vaihtanut jalkalenkit, niskalenkin x 2, ja nyt haalarin vuori on hajalla niskasta....
vetskarin lenkki katkes eka käyttökerralla, jalkalenkki myöhemmin ja se niskalenkkiki on rikki. Kerran jo käytin tehtaalla korjattavana, kun vetoketju lähti uriltä.. mut viheliäinen ku vuori jää vetskarin väliin!! Pääasia kuitenki et on lämmin
 
vieras
Cordura on erittäin hyvä, mutta ne tähti ja tavallinen ihan sekundaa.

Oon ostanut corduraa monta vuotta eikä mikään ole koskaan hajonnut, ei edes kulumahaalentumia tms. Erehdyin ostamaan tähden ja perusmallin niin johan alkoivat osat lennellä. Lisäksi perusmallissa ärsyttää tiukat lahkeensuut, eskarikaan ei saa revittyä niitä talvikenkien päälle.
 
Mulla on viimevuotinen tähti-Jonathan likalla ja oon ollut niin tyytyväinen että ensi talveksikin semmoisen hommasin. On mm. kestänyt hiekkaisella asvaltilla konttailut, eikä jälkeäkään polvissa. Meillä toki on jalkalenkit pettänyt mut uudet olen saanut näppärästi vaan Jesperistä pyytämällä. Kyllä mä luulen, et sekin on ollu vaan mun vika, koska ihan yhtälailla sain Reimankin haalarin tampin hajoamaan.

Voihan sinne itse vaihtaa sitä napinläpi-kuminauhaa ni ei petä.

Mulla ei valittamista :)
 
Pelkästään positiivisia kokemuksia. Nyt käytössä molemmilla tytöillä Jonathanin toppapuvut, toisella classic ja toisella tähtihaalari. Harmittaa suuresti että välikausipukuja ei nyt Jonathanilta saada; oli todella rumat kuosit tänä vuonna mielestäni.
 
välikausihaalari käytössä kevään ja syksyn,ei moitittavaa.topahaalari minusta yllättävän tönkkö,ainakin pakkas kelillä,liekkö materiaalista johtuvaa vai mitä?muuten ei moitteita,tuli jopa kahdet jalkalenksut mukana :)

nyt uudet väliakausipuvut varmaan jää ostamatta jonathanilta,ei miun makkuun :whistle:
 

Yhteistyössä