Jolie ja Pitt ovat eronneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hollywoodin yksi seuratuimmista pariskunnista on päättänyt laittaa lusikat jakoon. Näyttelijäpariskunta Angelina Jolie ja Brad Pitt ovat aloittaneet oikeudelliset toimet biologisten ja adoptiolastensa yhteishuoltajuuden saamiseksi.

Brangelinaksi kutsuttu pariskunta on pitänyt yhtä viisi vuotta Mr. ja Mrs Smith - elokuvan kuvauksista saakka.
Jolie ja Pitt eivät ole naimisissa. Pariskunta kertoi aiemmin menevänsä naimisiin vasta kun amerikkalaiset homoseksuaalit voisivat tehdä samoin.

Pariskunnalla on yhteensä kuusi lasta. Heidän kaikkien sukunimi on Jolie-Pitt. Lapsista kolme, Shiloh, Knox ja Vivienna, ovat pariskunnan biologisia lapsia. Maddox, Zahara ja Pax ovat pariskunnan adoptiolapsia. Lapset jäävät asumaan Jolien luona.
http://ylex.yle.fi/pop-juorut/jolie-ja-pitt-ovat-eronneet

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
No voi ei :/ kauhee määrä kakaroita, mihin ne menee..

Ja taas joutuu yhteiskunta makselee yh:tenvirheitä perkele! Veronmaksajien rahhoilla vaa elellään, eikä varmasti mee töihin, kun lapsilisät on nii suuret.
Eiku..

Jäävät asumaan Jolien luokse :D Ihan ku se olis siellä niiden lastensa luona niinku normiäidit, hah.

Musta pitäs kieltää noiden megajulkkisten adoptiot julkisuuskikkanan kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:

Ja taas joutuu yhteiskunta makselee yh:tenvirheitä perkele! Veronmaksajien rahhoilla vaa elellään, eikä varmasti mee töihin, kun lapsilisät on nii suuret.
Eiku..

Peesi. Ei ainakaan mun rahoilla juhli!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:

Eiku..

Peesi. Ei ainakaan mun rahoilla juhli!!!

Tuommoset laiskat suatana, kun osan vuodesta tekevät töitäki vaa! Ei minkäännäköistä työmotivaatiota!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Jolie voisi rakentaa niistä huulistaan kumiveneen ja soutaa lastensa kanssa johonkin kehitysmaahan.

On kuitenkin aidot huulet eikä silikoonia.

Mä en ymmärrä tuota sun kommenttiasi enkä noitakaan, että Pitt kuuluu yhteen Anistonin kanssa. Eipä se meidän asia ole kuka on kenenkin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jolie voisi rakentaa niistä huulistaan kumiveneen ja soutaa lastensa kanssa johonkin kehitysmaahan.

Mä en ymmärrä tuota sun kommenttiasi enkä noitakaan, että Pitt kuuluu yhteen Anistonin kanssa. Eipä se meidän asia ole kuka on kenenkin kanssa.

Aidot juu ihan varmasti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja heheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Aidot juu ihan varmasti :laugh:

Angelina lapsena. Tuskin tuossa iässä vielä silikonia laitettu.
Child+Angelina+jolie.jpg

Olen nähnyt kuvia veljestään ja samanlaaset huulet on hänelläkin.

Yhteistyössä