Joku tilannut (tai käyttänyt) Merkitse.fi:n nimikointinauhoja? Kokemuksia?

"Mintti"
Nostelenpa tätä vielä.
Eli tilasin tuotteita merkitse.fi:stä marraskuussa ja toimitus ei ikinä saapunut, eikä yhteyttä yritykseen saanut. Kuluttajavirasto yritti kanssani yhteyttä; ei tehonnut. Mutta jotain hyvää: olin maksanut tuotteeni Suomen verrkomaksujen kautta nettipankkitunnuksilla -ja he palauttivat menetämäni rahat!!!

Eli jos olet käyttänyt ko. maksutapaa, ota yhteyttä suomen verrkomaksuihin esim nettisivujen palautelaatikon kautta, sieltä saat rahasi takaisin.

Ja kyllä, yhteydenottoni johti siihen että enää ko. firma ei ole maksutapana merkitse.fi -sivustolla, vetäytivät tästä sotkusta kuluttajien onneksi.

"lyyti"
Mä tilasin tuolta tarroja tänään, kun en tajunnut etukäteen selvitellä netistä firman taustoja. Olen joskus pari vuotta sitten poiminut firman sivujen osoitteen talteen, kun silloin sitä kehuttiin kovasti. Tilauksesta tuli varmistussähköposti ihan normaalisti. Mutta tilatessa ihmetytti, kun yritin maksaa verkkopankin kautta, niin tuli ilmoitus ettei ko firmalla ole tilioikeutta tms. Hyväksyi maksutavaksi kuitenkin laskun. Joten rahojani en menetä, mutta todella tarvitsisin niitä nimitarroja kun lapset alkavat kohta päivähoidossa. Pitäisiköhän vaan suosilla tilata jostakin muualta uudet tarrat?

VAROITUS
Mäkin varoittelen vielä tästä, älkää tilatko täältä mitään. Checkout-maksupalvelu välittää kyllä rahat, muttei ota mitään vastuuta toimittamattomista tuotteista.

"Jansku"
Tilasin Merkitse.fi nettikaupasta Marraskuun 2011 lopulla nimikointinauhoja. Maksoin tilauksen, mutta en ole tähän päivään tilaustani saanut.

Yritys ei vastaa sähköpostiin eikä puheluihin. Tein viime viikolla asiasta rikosilmoituksen Kuluttajasuojaviranomaisen neuvon mukaisesti. Suosittelen muita huijatuksi tulleita tekemään samoin.

Silittäjä
www.rautakainen.com Olen tilannut silitettävät ja ommeltavat nimikointinauhat kotimaiselta yritykseltä joka itse valmistaa tuotteet. Silitettävät nauhat kestävät hyvin 60 asteen pesun. Ei ennakkomaksuja, vaan lasku toimituksen mukana. Kaiken lisäksi nauhoihin saa hauskat nelivärikuvat. Suosittelen.

"Sonja"
Tilasin Merkitse.fi :n nauhoja huhtikuussa. Ei kuulunut, ja unohdin jotenkin itsekin koko jutun. Kesäkuun alussa muistin, mutta puheluun ei vastattu. Jätin kuitenkin viestin ja seuraavana päivänä tuli sähköposti siitä, että tuotteet ovat myöhässä ja saamme hyvitystä myöhästymisestä tuotteiden muodossa.

Eilen saimme lähetyksen, eli reilusti myöhässä, mutta saimme kuitenkin. Tuotteet olivat ihan sitä mitä tilasimmekin. Eli en voi suositella, mutta ilmeisesti jotain toimintaa siellä kuitenkin on.

"Mii"
Maaliskuun alussa tilasin ja maksoin..mikä harmittaa vietävästi, mutta maksoin koska olin vuosi sitten tilannut onnistuneesti niin luotin firmaan. Yhteyttä ei saa millään konstia, vastauspyyntöjä ei noteerata. Toimitusinfo etusivulla ei paljoa lämmitä kun sekin päivitetty jo ties koska..

"Vieras"
Nyt harmittaa kun vasta nyt tajusin lukea näitä... Itse tilasin kesäkuun alussa 2012. Otin yhteyttä heinäkuun puolella s-postitse ja ihmettelin missä viipyy tilaus. Sain viikon pästä vastauksen pahoitteluineen ja tuotteet toimitettiin siitä vielä viikon kuluttua (sentään). Mutta sain ihan erilaisia tuotteita mitä olin tilannut. ja jotain tusseja hyvityksenä. Pettyneenä olen yrittänyt tavoitella heitä tuloksetta. Menetin tilaukseen millä en tee mitään, turhaan rahojani. EN siis minäkään suosittele kenellekkään. Itse vitsailin miehelleni että onkohan tämäkin joku huijari firma. työkaveri oli tullut huijatuksi nettifirmassa ennen tilaukseni tekoa.

muppa
No justiinsa, samaan ansaan meni tääkin tarrojen tilailija. No, ei ollu iso summa, mut onpas pöljää, ettei tullu googlattua ajoissa. :p

Mites toi Checkout Finland oy:n vastuu, eiks se oo osa petosta, jos ne tietää ettei firma toimita kamoja, mut jatkavat edelleen rahojen välitystä. Teen kyl rikosilmotuksen molemmista.

Kalpppio
Joo, erehdyin tilaamaan kyseisestä firmasta. On kummaa tämä yrittäminen suomessa, otetaan rahat mut mitään ei tule. Tilasin 5.12.12, ei vastata mihinkään. Otin pankkiini yhteyttä ja teen rikosilmoituksen tosta firmasta. On kumma ettei yhtä firmaa saada pois netistä. En suosittele kellekkään.

kalpppoi
Tein tänään rikosilmoituksen Lasto Oy:sta. Otin yhteyttä myös checkout finlandiin, sieltä tuli viesti jottei he enää tilitä rahoja kyseiselle firmalle, mutta rahani saan heiltä vain jos poliisi antaa heille kehotuksen. Vastasin heille että olen tehnyt rikosilmoituksen ja soitan huomenna poliisille, että checkouthan tässä on syyllinen myös, ottaa rahat mutta eivät halua palauttaa niitä. Omituista toimintaa. He sanoivat että laista määräytyvästä syystä he eivät voi rahoja palauttaa, mutta eivät he lähetä minulle tilaamiani tuotteitakaan. Pyysin nähdä sen lain. Checkout on kuulemma lopettanut yhteistyön Lastor Oy:n kanssa jo viime vuoden puolella, päivämäärää ei kertonut. Kysyn kyllä, koska osasta tilaajien rahoista makaa checkoutin tilillä.

Merkkaaja äiti
Mulle kävi IHAn samalla tavalla eli 10pvä sitten tilasin!!! Eli en suosittele käyttämään Merkitse.fi eivät vastaa yhteydenottoihin sähköpostiin, soittoihin tms. Olisin niin niitä ko.lappuja tarvinnut

"vierailija"
Tilasin 8.3.2013 ja nyt on 2.4.2013, nimikointilappuja en tietenkään ole saanut. Enkä yhteyttä koko kyseiseen firmaan. En sähköpostilla enkä puhelimitse. Ainoa hyvä puoli, että tuli valittua maksutavaksi lasku. Eipä tarvitse käyttää tätä firmaa enää koskaan....

Yhteistyössä