Joku tilannut (tai käyttänyt) Merkitse.fi:n nimikointinauhoja? Kokemuksia?

Mä oon tuolta tilannut nyt kuukausi sitten (lokakuun lopulla) XPRSS- (raudalla "liimattavia") ja ommeltavia nauhoja.
No, nuo XPRESS-nauhat tuli viimeviikolla (niissä piti olla toimitusaika 3-5päivää...), eikä ilmoitusta, missä on loput nauhat, nuo ommeltavat. Äskön aloin sitten silitellä ihan ohjeiden mukaan noita nauhoja kiinni pojan vaatteisiin, mutta eipä jäänyt yksikään kiinni. Jos jollain on ollut noita, niin olivatko tosiaan tuollasia, että toi pinta, mikä tulee kiinni vaatteeseen, on tollanen liukas, ja tuo "taustapaperi", mikä repästään irti ja heitetään roskiin, on tahmea ja liimainen?

Jäipä sitten edelleenkin nimikoimatta ipanan vaatteet. Sinne meni rahat.
Älkää nyt vaan ketään enää sieltä mitään tilatko, jos on ollut aikomus.
Ja jo tilanneille, toimiko tuotteet, ja saitteko ne niinkuin piti?

HippuTAR
Mä tilasin tuolta vähän toista vuotta sitten. Oli nopea toimitus ja kaikki tuli mitä piti.
Kiinnisilitettävät nauhat jäi hyvin kiinni ja irti niitä ei saa millään rikkomatta vaatteita.

Mikähän vika noissa meidän silitettävissä sit on... Niitä on nyt minä ja mies molemmat koittanut. Ihan ohjeiden mukaan menty, painettu enemmän ja vähemmän, ja säädetty lämpöä, kun mikään ei oo tehonnut. Yhteenkään jäänyt kiinni millään tavalla, vaikka miten moneen kertaan ois silittänyt ja jäähdyttänyt.
Muistatko, oliko ne vaatteeseen tulevat puolet tollasia liukaspintasia?

HippuTAR
Luin ton sun ekan viestin vasta nyt tarkemmin... Mulla tais olla eri nauhoja kun ei niissä ollut mitään irrotettavaa taustapaperia. Sitä en muista minkälainen pinta oli.

Miksette osta apteekista sitä ruskeaa paksua haavateipiä (ei sitä ohkasta kuituteippiä) Siihen on helppo nimikoida ja pysyy kuuleemma hyvin. Itselä ei ole kokemusta, kun nimikoin vaatteen omiin lappuihin, mutta tarhasta sain tämän vinkin.

Samaa mieltä
Teen itse rikosilmoituksen ko.firmasta. Kukaan ei vastaa soittopyyntöihin, puheluihin tai sähköpostiin. Rahat ovat menneet kankkulan kaivoon. Älkää tilatko!!! Edes sivuilta ei löydy selityksiä, miksi toimitukset myöhässä. Kyseessä kun eivät ole nuo pikaniminauhat. Huijausta koko firma.

"Jutta"
..ois kyseisessä firmassa ja siksi myöhässä toimitukset. Itse nyt odottanu ommeltavia nimikointinauhoja lähes 50 päivän ajan ja toimistusaika tosiaan ilmotetaan 5-6pvä. Soitin asiakaspalveluun ja sieltä vastasi vastaajanauha joka ilmotti että nyt SYKSYLLÄ on vähän kiirettä... tais mennä rahat hukkaan ja häviksiin!

Huonoja kokemuksia
Pypylleröinen, voitko pitää vaikka tätä kautta meitä muita tilanteen tasalla jutun etenemisestä? Olen myös tilannut ko firmasta ja tuotteet jäivät tulematta ja rahat palauttamatta. En ole myöskään saanut vastauksia kyselyihini.

Onko siis jotain mitä voin tehdä?

"Mintti"
Eli tilasin marraskuun puolessa välissä Merkitse.fi:stä ommeltavia nimilappuja. Odotin. Ja odotin. ja joulun alla aloin kysellä missä ovat, lähetin vihaisia palautelaatikkoviestejä sekä emaileja ja soittelin vastaajaan jossa lupaillaan soittopyyntöihin vastattavan. Eipä mitään yhteydenottoa kuulu, eikä nauhoja tule, joten rikosilmoituksen teen firmasta. Kannustan muita saman kokeneita tekemään samoin, inhottavaa tämmöinen tilaajien kuppaaminen rahoista!

"Mintti"
Tämmöistä löytyy asiakastiedon protestilistalta:

Lastor Oy, Vesivehmaa
Tyyppi Velkomustuomio
Talousalue Lahden ja Kanta-Hämeen talousalue
Osoite Ojalantie, 17130 Vesivehmaa
Häiriöpäivämäärä 07.12.2011
Velkoja Hirvonen Mirja
Saatavan määrä 1698 €

Helmo
Samaa ongelmaa täälläkin. Odotiin 6 viikoa, sitten ne tulivat.
Ystaväni Virosta sanoi, et hän ostaa nimilaput www.minukleeps.ee sivulta. Tuolla piti olla paljon suurempi valikoima ja nopea kuljetus. Kuljetetaan myös Suomeen

"Tiiu"
tilasin ko. firmasta tammikuun alussa. Ei ole tuotteista kuulunut mitään,eikä vastattu sähköposteihin eikä soittopyyntöihin. Älkää todellakaan tilatko ko. firmasta mitään!!!

"Erna"
Kakka.Olis varmaan pitänyt vähän selvitellä firman taustoja ennen kuin tilaa ja maksaa tilauksensa. Nyt oon kuukauden odottanut tilaustani, sähköposteihin tai puheluihin eivät vastaa. Tänään laitoin viestin, jossa ilmoitin, että ensi viikolla alan selvittää kaupan purkua, jos ei vastausta kuulu. Ja rikosilmoituksen teen taatusti, jos tuotteet jää saamatta. Summa ei ollut tilauksessani suuren suuri, mutta ottaa päähän niin hemmetisti!! Ja puhelinvastaaja tosiaan kertoo syksyn sairastapauksista....

Yhteistyössä