ilmavaivoja ja ihan oikeessa oli :kieh:
isoäiti mölykylästä 23.11.2007 #6 ja mä kun en muuta syö, mä laihdutan ja mieli tekis perk.... suklaata
pienenhetken 23.11.2007 #7 mä söin joskus pussillisen niitä (eikä edes menny hirveen kauaa :ashamed: ) niin mulla tuli ihan järkyttävän kipeeksi maha,kouristeli niin että luulin synnyttäväni! |O en oo sen jälkeen syöny niitä(kään ) karkkeja :snotty:
mä söin joskus pussillisen niitä (eikä edes menny hirveen kauaa :ashamed: ) niin mulla tuli ihan järkyttävän kipeeksi maha,kouristeli niin että luulin synnyttäväni! |O en oo sen jälkeen syöny niitä(kään ) karkkeja :snotty:
Koivunkäpy 23.11.2007 #8 osta dammenbergin riisisuklaata, ei oo sokeria.. en muista onko se suklaalevykin sokeriton..
isoäiti mölykylästä 23.11.2007 #10 Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy: osta dammenbergin riisisuklaata, ei oo sokeria.. en muista onko se suklaalevykin sokeriton.. Click to expand... löytyykö sitä ihan tavallisen kaupan karkkihyllyltä
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy: osta dammenbergin riisisuklaata, ei oo sokeria.. en muista onko se suklaalevykin sokeriton.. Click to expand... löytyykö sitä ihan tavallisen kaupan karkkihyllyltä