joku sairaanhoitaja tai joku joka tietää iho ongelmista aikuisella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näppy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näppy

Vieras
mulla on ollut aina tosi hyvä iho 25v ei finnejä kun muutama hassu kappale. mutta nyt ihan viime kuukausina. on tullut otsaa näppyjä (finninalkuja)?

sellaisia vaaleita näppyjä otsa täynnä. mikä ihme tää nyt on?

olen yrittänyt pestä ihoa vaikka millä tökötillä. mutta ei lähde. kuorintaakin olen käyttänyt.

ootko pitänyt paljon huivia tms?silloin voipi tulla sellasta åpientä näppylää jos ei iho pääse hengittämään,varsinkin näin kesällä kun hikoilee enemmän.joillakin myös otsatukka tekee saman asian..eli sinne alle ei pääse ilmaa....toinen mikäö tulee mieleen niin oletko syönyt lähiaikoina rasvasempaa ruokaa?stressihän on myös yks vaikuttaja ja hormonaaliset muutokset,eli oletko alottanut esim pillerit tms lähiaikoina...

Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitsu:
ootko pitänyt paljon huivia tms?silloin voipi tulla sellasta åpientä näppylää jos ei iho pääse hengittämään,varsinkin näin kesällä kun hikoilee enemmän.joillakin myös otsatukka tekee saman asian..eli sinne alle ei pääse ilmaa....toinen mikäö tulee mieleen niin oletko syönyt lähiaikoina rasvasempaa ruokaa?stressihän on myös yks vaikuttaja ja hormonaaliset muutokset,eli oletko alottanut esim pillerit tms lähiaikoina...

on otsatukka ollut jo 10v eli ei ole ennenkään tullut näppyjä. meikannutkaan en ole pahemmin. vaikka ennen tuli meikattua enemmän. nyt ei jaksa.
ihonsisäinen kapseli on ollut ehkäisynä noin 2v. se on kyllä se koittanut hormoniani aikalailla. menkat ollut sekaisin jo 2v.. e itään säännöllisyyttä. ressiä.. mmmhh pienenlapsen äidillä sitä kai vähän kaikilla on..

ruoka... noh laihiksella olen nytten niin pääasiassa on tuolla vihannes linjalla pysytty. mutta ennen sitä noin kk sitten tuli kyllä mässättyä.

Yhteistyössä