Joku rokko vai? kuvia..

okei.. onko hänellä kämmenissä vai kämmenselissä/käsivarsissa? Ensin epäilin itsellä enterorokkoa, mutta ei tuolla kurkussa mitään näy.. ja noi näpytki on kämmenselissä ja ranteissa sekä käsivarsissa, ei kämmenissä kuten enterossa..
 
Jarnuska harmaana
Kainaloista alaspäin, ei kammenissä tai kämmenselässä. Löytyy myös taipeista, rintakehältä ja viimeisimpänä kaulalta (on pahentunut muutaman päivän aikana). Ei kuria tai muutenkaan oireile. Epäiltiin jotain allergiaa, mutta ei olla löydetty mitään syytä.
 
oisko teil allergialääkettä et vois testata? Mulle ei auttanut mitään sekään..
onko kielessä mitään? Muistaakseni nimittäin tulirokossa tulee ns. mansikkakieli. Kuumeella kyllä sekin rokko alkaa ja sehän täs ihmetyttää ku ei oo kuumetta..
 
jarnuska h
Löytyy meiltä jotain, pitänee testata. Mietin jo että varaanko kuitenkin ajan tk:sta, ei nuo tunnu miestä pahemmin häiritsevän, mutta kun homma tuntuu vaan leviävän. Lapsella ja minulla ei tosiaan ainakaan vielä mitään oireita.
 
Nyt kun rupesin oikein miettimään niin myös jostain mulle sopimattomasta saippuasta saattaa tulla tollasia, yleensä siinäkin on sitten se että saippua kuivattaa mun ihoa liikaa... Et meillä taitaa todennäköisin syy olla tuo kuivuus.
 

Yhteistyössä