eli paina vas ylhäältä sitä pientä vasaran kuvaa ja siellä kokoatAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Miten sä sait ne yhteen? Mä en saa!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:koiran pantaAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Siis mitä hittoo tuossa piti tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ja läpi
Muoks.ongelma vielä, mitä tuohon vatkaimeen piti laittaa vielä lisäks..se pallero?
Mulla on ne kaikki osat, mut eivät mene yhteen
sängyn molempiin päätyihin kannattaa katsoaAlkuperäinen kirjoittaja jipu:mistä veitsen löytää???
Ahaa, no nyt mä tajusin, ne piti viedä niitten kuvien päälle..! Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:eli paina vas ylhäältä sitä pientä vasaran kuvaa ja siellä kokoatAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Miten sä sait ne yhteen? Mä en saa!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:koiran pantaAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Siis mitä hittoo tuossa piti tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ja läpi
Muoks.ongelma vielä, mitä tuohon vatkaimeen piti laittaa vielä lisäks..se pallero?
Mulla on ne kaikki osat, mut eivät mene yhteen
Mistä pullosta? Missä pullo siis?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:veitsellä saa sen lapun pullosta.... mutta minullakaan ei pihdit tai ruuvari liikuAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miten te saatte noi tavarat käyttöön? Veitsi on ainut, joka suostuu liikkumaan, muut vain on tuossa reunassa. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
Alkuperäinen kirjoittaja s&v:Ihme bugi tässä pelissä ku katsoo kattoon jää kokonaan jumiin ja olen nyt kolme kertaa aloittanu uudelleen ja joka kerta löytyy ihan eri tavarat.