Mukana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
paina vas yläkulmasta sitä vasaran kuvaa ja kokoa...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Höh, ja mä oon jumittunu tohon ekaan.. :ashamed:
Oon saanu sen kalan sulatettua ja mulla on veitti, mixeri, vatkain, kaulapanta ja patterit..
Mitä voisin tehä
Siis mitä hittoo tuossa piti tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ja läpi
Ei ne mee yhteen.. Onks joku muu kikka?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:paina vas yläkulmasta sitä vasaran kuvaa ja kokoa...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Höh, ja mä oon jumittunu tohon ekaan.. :ashamed:
Oon saanu sen kalan sulatettua ja mulla on veitti, mixeri, vatkain, kaulapanta ja patterit..
Mitä voisin tehä
vetele hiirellä oikean kuvakkeen päälle. Mikseri, patterit, vatkain, panta ja veitsi....Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Siis mitä hittoo tuossa piti tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ja läpi
pystyykö tässä joku käyttään pihtejä tai meisseliä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
Miten te saatte noi tavarat käyttöön? Veitsi on ainut, joka suostuu liikkumaan, muut vain on tuossa reunassa. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
veitsellä saa sen lapun pullosta.... mutta minullakaan ei pihdit tai ruuvari liikuAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miten te saatte noi tavarat käyttöön? Veitsi on ainut, joka suostuu liikkumaan, muut vain on tuossa reunassa. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
koiran pantaAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Siis mitä hittoo tuossa piti tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ja läpi
Muoks.ongelma vielä, mitä tuohon vatkaimeen piti laittaa vielä lisäks..se pallero?
Miten sä sait ne yhteen? Mä en saa!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:koiran pantaAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Siis mitä hittoo tuossa piti tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ja läpi
Muoks.ongelma vielä, mitä tuohon vatkaimeen piti laittaa vielä lisäks..se pallero?