joku patti alapäässä...

• Viestiketjun aloittaja kipee..
  • Ensimmäinen viesti
kipee..
osaakohan joku diagnosoida tästä lonkalta mikä mulla mahtaa olla.. on tossa toisessa isommassa häpyhuulessa joku sellanen vähän turvonnut kohta, tuntuu kun ois niinkun ihon sisässä joku ihmeen möykky. äärettömän kosketusarka ja kun olen tässä välillä koittanu että olisko pienentynyt tai muuta niin tuntuu että se kyllä pienenee mutta tulee kovemmaksi. ja sattuu nyt jo niin paljon et kävelykin tekee kipeetä kun se hankaa. että osaisko joku sanoa mikä se vois olla ja mitä sille vois tehdä. ei voi olla mitään sukupuolitautia tms koska en ole harrastanut seksiä...

no panic
Tulehtuneelta talirauhaselta kuulostaa. Eli siis vähän niinkuin finni. Erittäin epämukava. Jos se häiritsee, eikä ala parantua, mene lääkäriin. Älä vaan ala puristella sitä itse, aiheutat vaan pahemman tulehduksen.

Bartholinin rauhanen?
Onko patti heti emättimen aukon vieressä? Silloin voisi olla Bartholinin rauhanen. Käy lääkärissä. Saat lääkekuurin ja se voidaan myös tyhjentää, jos on kerännyt märkää. Itseltäni ko. rauhanen on leikattu pois jatkuvien tulehdusten takia. Niitä on muuten kaksi, toisella puolella emättimen aukkoa samanlainen.

Yhteistyössä