Joku ostaa 260 euron toppatakin lapselle, mutta ei tarviikaan sitä kun takkeja on jo liikaa...

  • Viestiketjun aloittaja äimänä
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Joku oli siitä tarjonnut jo 165 euroa. Merkki oli Ver de Terre.
Vaikka olisin miljonääri, niin en usko että syytäisin rahaa vaatteisiin pelkän merkin perässä. Takki ei ollut mielestäni edes mitenkään kummoisen näköinen. Ja lapsilla ne jää vielä niin pian pieneksi. Mutta jokainen tyylillään :)
 
"Vieras"
Huutiksessa on ainakin yksi tällainen Tickettien myyjä, vaatteet ovat väärälä mitoituksella olevia ja mistä lie niitä ostaakin. Jos myyjän palautteet ovat ok, niin mikäs siinä. Saat merkkivaatteen edullisemmin.
 
Blue
Jostain tuottaa niitä halvalla ja myy huutiksessa sitten. Jos kaikille osapuolille ok niin samapa tuo, myyjä tienää vähän ja ostaja saa tuotteen kauppahintaa edullisemmin.
 
"vieras"
Itsekin olen samaa huomannut ja katsoin sitten myyjän muitakin kohteita niin oli sitten viimeisen päälle laatumerkkejä niin käytettyjä kuin uusiakin. Jos sitä rahaa on(vaikka ukolla) vaikka lampaat söisi niin ehkä niitä heräteostoja tulee.
 
"vieras"
no tuo on ihan normaalia tietyissä piireissä ;) esim. useammalla ystäväperheellä on lapsilla samankauden aikana mm. molon, popin ja jack wolfskinin puvut, kaikki toki ihania :) tai pari sellaista joilla on urheilukaupoissa saatavat vaatteet kannettuna kotiin ;)
puvut pysyvät erinomaisina kun niitä ei pidetä puhki vaan vaihdellaan ja valokuvissa on ihanasti pukujen variaatioita.
puhumattakaan toki kengistä, joita per lapsi varmaan lähemmäs 10 paria.

itse olen ihan kateellinen kun meillä ei ole moiseen varaa ja meillä lapsilla on 1 kunnollinen puku/kausi ja ehkä hm:n tai lindexin vaatteita siinä lisänä. meillä puvut kiertävät sisarukselta toiselle ja kenkiäkin on vain ne oleellisimmat.

mutta siis tuo alkuperäinen tilanne on ihan mahdollinen eikä kummallinen ollenkaan, köyhien on turha moista ihmetellä!!!
 
"a p"
[QUOTE="vieras";28881173]no tuo on ihan normaalia tietyissä piireissä ;) esim. useammalla ystäväperheellä on lapsilla samankauden aikana mm. molon, popin ja jack wolfskinin puvut, kaikki toki ihania :) tai pari sellaista joilla on urheilukaupoissa saatavat vaatteet kannettuna kotiin ;)
puvut pysyvät erinomaisina kun niitä ei pidetä puhki vaan vaihdellaan ja valokuvissa on ihanasti pukujen variaatioita.
puhumattakaan toki kengistä, joita per lapsi varmaan lähemmäs 10 paria.

itse olen ihan kateellinen kun meillä ei ole moiseen varaa ja meillä lapsilla on 1 kunnollinen puku/kausi ja ehkä hm:n tai lindexin vaatteita siinä lisänä. meillä puvut kiertävät sisarukselta toiselle ja kenkiäkin on vain ne oleellisimmat.

mutta siis tuo alkuperäinen tilanne on ihan mahdollinen eikä kummallinen ollenkaan, köyhien on turha moista ihmetellä!!![/QUOTE]

Turha olla tuosta kateellinen. Olen ehkä jotenkin outo tai vanhanaikainen, mutta mun mielestä tollainen ylenpalttinen merkeillä koreilu on enemmän noloa kuin kadehdttavaa. Tai siis se, että jos ostetaan pelkkää ylihinnoiteltua merkkivaatetta yli tarpeen vain sen takia, että merkkivaate on muka joku itseisarvo. Niin musta se vaan on noloa.
 
"vieras"
no minusta taas se ei ole yhtään noloa vaan se olisi tosi ihanaa, muutenkin olisi kiva jos voisi ostaa niitä vaatteita mitkä miellyttää itseä eikä tarvitsisi miettiä että raaskiiko niitä ostaa/onko niihin varaa. mutta lottovoittoa odotellessa meillä näin.
 

Yhteistyössä