Joku onkäynyt yöllä meidän parvekkeella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvän tähen:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jospa se on se mielenterveyspotilas :xmas:

Tai yläkerran ulkomaalaiset :o ne jotka soittaa rumpuja ja tanssii :o ny ne on alkanu kiipeilee parvekkeilla kanssa :laugh:

:D :D hitto,käviköhän meidänkin parvekkeella joku viime kesänä pariin otteeseen,kun aamulla oli multaa parvekkeella (eikä ainoastaan kaiteen vieressä vaan kauempanakin ) :o :xmas: vai tuliko sitä multaa yläkerrasta,kun kastelivat kukkia ja nyppi kuolleita kukkia pois :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja omg:
Mun ex-poikakaveri nuoruudesta kiipesi aina 2. kerroksen asuntoonsa naapurin parvekkeen kautta. Oli lyhyempi reitti kuin talon toiselta puolelta rapusta, eikä tarvinnut huolehtia avaimista kun jätti aina partsin oven auki. Itse kuljin aina ovesta.

Jos joku teidän yläkerrasta kiipesi teidän kautta ja pysähtyi matkalla tupakkatauolle?

Pidän tätä todennäköisimpänä. Itsekin pysähtyisin tupakalle metsolan partsille.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
eiku joku nyt halus tulla tupakille partsille ni kiipes sit teijän partsille.

varmaan meinannut tulla sisälle, mutta ku parvekkeen ovi olilukossa, lähtikin pois

Meinaatko että poltti siinä kiivetessään röökin jonka sitten tumppasi teidän parvekkeelle?
Vai että aikoi murtautua teille parvekkeen kautta,mutta huomatessaan oven olevan lukossa,poltti tupakan ennen kuin kiipesi takasin alas?

Kumpikaan teoria ei kuulosta uskottavalta :whistle:

Tupakka oli sytytetty ja vain pari savua otettu, eli näyttäisi sitä että on tullut kiire.
Meillä parvekkeella purkki, mutta siellä on märkiä tumppeja.

Kun asuisit itse tässä asuinalueella, et yhtään epäilisi asuu täällä sen veran outoa porukkaa

No SANOPPAS muuta............