Joku onkäynyt yöllä meidän parvekkeella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
:o

Miten minä en ole kulut mitään?
Tää parveke ei ole maantasalla niin pitää kiivetä ja siitä kllä kuluu ääntä.

en tietäsi muten,mutta parvekkeella olevalal tuolilla oli tupakka.
ja tää eiole voinut tippua yläkerrasta ku penkki on ihan ikkunan edessä.
Meilä ei ketään tupako ja miehen veljenpoika polttaa vain sätkiä ja hän polttaa tuolla etuovella

En usko että kukaan on teidän parvekkeelle kiivennyt.Joko se tupakka on ylhäältä tai alhaalta heitetty tai linnut ovat kuljettaneet.Meilläkin linnut kuljettavat ulkona olevasta tuhkakupista tumppeja.

En nyt ihan mahdottomana pitäisi, olen itse yllättänyt itseteosta useamman kerran pervekekiipeilijöitä meidän taloyhtiössä, omallakin partsilla. Ei voi yhtään jättää parvekkeen ovea auki esim. suihkun ajaksi saati sitten kun ei ole itse kotona. Lähtee kävelemään kaikki elektroniikka, rahat, korut ymv. Meillä menee nuo kaiteet niin, että alimmalta, maan tasalla olevalta partsilta pääsee seuraavalle partsille jne.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
eiku joku nyt halus tulla tupakille partsille ni kiipes sit teijän partsille.

varmaan meinannut tulla sisälle, mutta ku parvekkeen ovi olilukossa, lähtikin pois

Meinaatko että poltti siinä kiivetessään röökin jonka sitten tumppasi teidän parvekkeelle?
Vai että aikoi murtautua teille parvekkeen kautta,mutta huomatessaan oven olevan lukossa,poltti tupakan ennen kuin kiipesi takasin alas?

Kumpikaan teoria ei kuulosta uskottavalta :whistle:

ei se voi olla pikkulinnun tekosia kun oli tuolilla. kyllä lintu ois sen vähintään vaan partsin lattialle jätänyt,
kyllä siellä parvekkeella on joku ollut ja tuprutellut siinä huomaamattomasti tupakin kun ei ole päässyt sisään murtautumaan ja viemään metsolan arvoastioita lipaston kaapista.

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
En nyt ihan mahdottomana pitäisi, olen itse yllättänyt itseteosta useamman kerran pervekekiipeilijöitä meidän taloyhtiössä, omallakin partsilla. Ei voi yhtään jättää parvekkeen ovea auki esim. suihkun ajaksi saati sitten kun ei ole itse kotona. Lähtee kävelemään kaikki elektroniikka, rahat, korut ymv. Meillä menee nuo kaiteet niin, että alimmalta, maan tasalla olevalta partsilta pääsee seuraavalle partsille jne.

MISSÄ sä asut ?

Alkuperäinen kirjoittaja gg:

MISSÄ sä asut ?

Tällä hetkellä vähän hämärässä kaupunginosassa pienessä kaupungissa Porin seutuvilla.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:

MISSÄ sä asut ?

varmaan asuu siellä minne metsola ei rovaniemellä muuttaisi..ja nythän metsola asuu aivan ihanne alueella.
Alueen nimi oli joku muurala mikäties jossain rovaniemellä...

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
eiku joku nyt halus tulla tupakille partsille ni kiipes sit teijän partsille.

varmaan meinannut tulla sisälle, mutta ku parvekkeen ovi olilukossa, lähtikin pois

Meinaatko että poltti siinä kiivetessään röökin jonka sitten tumppasi teidän parvekkeelle?
Vai että aikoi murtautua teille parvekkeen kautta,mutta huomatessaan oven olevan lukossa,poltti tupakan ennen kuin kiipesi takasin alas?

Kumpikaan teoria ei kuulosta uskottavalta :whistle:

Tupakka oli sytytetty ja vain pari savua otettu, eli näyttäisi sitä että on tullut kiire.
Meillä parvekkeella purkki, mutta siellä on märkiä tumppeja.

Kun asuisit itse tässä asuinalueella, et yhtään epäilisi asuu täällä sen veran outoa porukkaa