Meille tuli vielä kesällä edellisen asukkaan postia (ollaan asuttu tässä nyt kax ja puol vuotta). Perintätoimistojen kanssa sit asioin urakalla, kun hermo meni, kun vein postiin takasin ja aina ne tuli uudestaan meille, vaikka olin osotteen päälle kirjottanu ettei asu osoitteessa.
Entisen asukin sukunimi oli yhden kirjaimen erolla sama ku meillä. En onnex koskaan joutunu kelan kanssa tästä haraamaan vaikka silloin alkuun olin reilun puol vuotta kotihoidontuella. Mutta yhden perintätoimiston ystävällinen asiakaspalvelija kertoi, että k.o. henkilöllä ei oo maistraatin tiedoissa muuta osotetta kun tää, ei siis ollut viitsinyt tehdä muuttoilmoitusta häätönsä jälkeen :kieh: . Lopettivat kuitenkin perinnät sitten, kun mä sinne olin yhteyksissä, nyt ei oo pariin kuukauteen tullu enää sen posteja.
Lisäksi sitte tossa keväällä meidän kellarissa yhdessä häkkivarastossa asu joku (ja sinne pääsee vaan erillisellä avaimella, ei ees kotioven avaimella), tuli vähän sellanen olo, että olis kiva saada uudet lukot, eli epäilen että se meidän asunnon entinen asukki siellä olis asustanu. Kiinteistöhuolto kuitenkin väitti, että ovat siltä kaikki asunnon avaimet saaneet takasin (ura-avaimet).