Joku on käynyt tyhjentämässä Lindexiltä aletangot...

• Viestiketjun aloittaja huutisbongaaja
  • Ensimmäinen viesti
huutisbongaaja
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=Mistybell&bidder=&location=&odir=A&cat=%25&start=0&num=50

Olisi kiva itsekin niistä aletangoista joskus jotain löytää.

Noh, joku on löytäny kyl monenlaista. Mikäs siinä. Eikä Lindexiä ole kuitenkaan j oka paikkakunnalla, että saa sit sellaisetki ketkä haluaa - niin ja jos voittaa huudon.. Ei tuo nyt ihan mun sääliä saa sillä aika reipas kuitenki on ollu, kun on näpytelly nuo kaikki myyntiin. :wave:

höh
Lähinnä ihmettelen, miten joku jaksaa nähdä tuon vaivan. Käydä nyt ensin ostamassa ne vaatteet, ottaa kuvat, kirjoitella tekstit huutikseen ja vieläpä sitten lähetellä nuo? No, jos ei muutakaan tekemistä ole.. Ei tuosta taida paljoa voittoa saada, meneekö kaikki edes kaupaksi.

myy
mun mielestä törkeetä, katto sitä mistä vinkkelistä tahansa.
se ois eri asia, jos ostanut vaikka tulevalle lapselle ja sukupuoli oliskin ollut sitä toista.
mutta kun noista tollasista huomaa sen että hamstrataan kaikki mahdollinen ja sitte vaan huutikseen.

sama kun se että ostetaan esim. johonkin konserttiin lippu 100e kpl ja myydään 150e kpl pois.. sitte jotkut jää sen takia ilman...

mutta meitä on moneen lähtöön, ite oon varmaan sen verran hyväsydäminen ettei musta olis tollaseen.

hyh
Maalaiset ostaa kun niillä ei oo Lindexiä lähellä..itte kävelen 200metriä tohon lähiprismaan ostamaan noita vaatteita en ikinä ostais noin kallilla. Ps noi BAMSE vaatteet on ehkä maailman rumimpia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Maalaiset ostaa kun niillä ei oo Lindexiä lähellä..itte kävelen 200metriä tohon lähiprismaan ostamaan noita vaatteita en ikinä ostais noin kallilla. Ps noi BAMSE vaatteet on ehkä maailman rumimpia.
Olen maalainen, mutta noin selkeältä trokarilta en silti osta. Minusta monet Bamsen vaatteet on kivoja, varsinkin poikien.

tt
Siinä mielessä laitonta on, että arvonlisävero pitäisi maksaa, kun jälleenmyy tuotteita! Ja jälleenmyynniksi voidaan katsoa tuollainen trokarin toiminta, että myydään täysin uusia vaatteita isoja määriä.

Toivottavasti tämä idiootti jää kiinni tai joku käräyttää verottajalle!

minä
No jos noin paljo rassaa, et joku tollasen vaivan näkee ja saa ehkä muutaman euron voittoa noista, niin sitten vaan itte lindexille osteleen ja tuotteet myyntiin huutonettiin, ni ei tarvi ruikuttaa.

konnat kuriin
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Siinä mielessä laitonta on, että arvonlisävero pitäisi maksaa, kun jälleenmyy tuotteita! Ja jälleenmyynniksi voidaan katsoa tuollainen trokarin toiminta, että myydään täysin uusia vaatteita isoja määriä.

Toivottavasti tämä idiootti jää kiinni tai joku käräyttää verottajalle!
Tee sinä se niin asia hoituu heti sillä.

Mitä noi maksaa siellä kaupassa? Onko toi yhtä törkeetä ja hölmöä kuin se Hullujen päivien tikettijuttu...

erppa
Minä olen maalainen ja tykkään kyllä kun joku myy Lindexiä ja Henkkamaukkaa Huutiksessa, postareineen kaupanhintaa kalliimmalla en kylläkään osta.
Sama se minulle maksanko kauppaan vai kelle.

esim. Lindexin tähti velourhousuja on huudellut, sen muutaman kerran kun olen Lindexillä käynyt niin ikinä ei ole ollut kokoja, huutiksessa on.

Tarkka sentti
on tuo munkin mielestä älytöntä muttei sentään kai laitonta. mikäs siinä jos joku jaksaa nähdä moisen vaivan ja ostaa edullisesti alesta ja yrittää huutiksessa saada niistä voittoa.. ahneutta ainakin. mutta kukin tyylillään.
katsoin myös kohteet ja mieluummin ostan suoraan kaupasta,voi saada jopa halvemmalla.

just
niillä joilla ärsyttää niin eivät vaan itse kehtaa alkaa tuohon hommaan.
Sitten valitetaan kun joku joka näkee vaivaa niin saa muutamia euroja siitä...
Kaikesta se laiskimukset jaksatte vinkua"

ale shoppaaja
Alkuperäinen kirjoittaja just:
niillä joilla ärsyttää niin eivät vaan itse kehtaa alkaa tuohon hommaan.
Sitten valitetaan kun joku joka näkee vaivaa niin saa muutamia euroja siitä...
Kaikesta se laiskimukset jaksatte vinkua"
juu, laiskuuttahan se! tuo ko. toiminta ON ahneutta!
ja saahan sitä mielipiteensä sanoa,ei voi mitään jos se sinun mielestä on "vinkumista". taisi kalahtaa ja lujaa...

Yhteistyössä