Joku muukin vienyt raskaudet läpi vanhoilla, normaalikokoisilla vaatteillaan?

• Viestiketjun aloittaja Rex
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Kyllä mä muutamat housut ostin, sillä inhosin kiristäviä housuja. Belly beltin ostin, mutta se oli niin hankala käyttää ja rumakin vielä ja koko ajan sai pelätä et housut tippuu jalasta, joten vähälle käytölle jäi.
Töissä käytin työhaalareita kyllä loppuun asti, mutta ne onkin niin reilut, että maha mahtui hyvin ja kukaan ei edes huomannut mun olevan raskaana :)
Paitoja mulla oli sekä että, muutama äitiyspaita, mutta pääasiassa käytin normipaitoja.
Noita äitiyshousuja käytin synnytyksen jälkeenkin jonkin aikaa, kun oli tuo sektiohaava, niin ei voinut mitä tahansa laittaa päälle.

heips
Mulla olis periaatteessa ollut varaa ostaa äitiysvaatteita mutta niitä ei kaupoista oikein löytynyt, kauniita ja istuvia siis joten päätin käyttää koko raskauden ajan omia vanhoja "normaaleja" vaatteita ja hyvinhän tuo raskaus niilläkin meni. :)

Uusia paitoja piti ostaa, kun ei rinnat enää mahtunut vanhoihin paitoihin :snotty: Mut nekin oli tavallisia paitoja. No, yhden paidon ostin joka oli raskaus/imetyspaita. Sillä oli paljon käyttöä pojan synnyttyä.
Yhdet äitiyshousut ostin, niissä oli mukavampi ulkoiluttaa koiraa. Muuten olisi kyllä vanhat housut sopinu. Töissä käytin muuten vanhoja työvaatteita, mutta viimeisellä viikolla pidin verkkareita. Oli todella kuuma kesäviikko ja joka paikka turvoksissa.

Ei kai se mikään itseisarvo ole, käyttääkö mamma- vai tavallisia vaatteita. Kukin kulkekoon niissä vaatteissa missä olonsa kotoisimmaksi tuntee.

vieras
Äitiyspaitoja en oo ostellut, kaupoista kun löytyy ihan kelpo paitoja/tunikoita ym. Uusia toisn oli pakko hankkia, kun rinnat turposivat mittoihin arvaamattomiin jo heti alusta...et vanhat ei tosiaan käyneet enää ylle mitenkään.
Housut oon kahdet ostanu (henkalta ja maukalta edukkaat), ja sit sen omien housujen pidentäjäjutskan. Mahdollisimman vähällä ajattelin kyllä selvitä...takkiongelma on tässä keväällä ollut hirvee, kun vanhat ei mee masun yli, ja uuttakaan ei viittis ostaa kun jää sit pitämäti...täytyy sit paidoilla ja huppareilla pelata et ei palellu tuulessa.

mulla tuli ekasta painoa 16kg ja ei kyllä olis millään mahtunu normaalit(34-36)kokoset housut yms. ihan vaan sen takia että jalat ja perse levis heti aluks niin paljon et en kyl saanu tungettua itteeni niihi normi vaatteisiin millään :eek: no nyt on tullu tästä vasta 10kg ja jotkut rennommat normihousut menee viel mut tissit paisu ihan alkuraskaudessa jo ihan älyttömästi et imetysliiveillä mentii ja paitojaki joutu muutamat ostelee heti alkuun..en vaa tykkää et tissit tursuaa liian tiukoista paidoista ulos :whistle:

vieras
Mä en ihan koko raskautta pystynyt viemään läpi entisillä vaatteillani, mut melkein.. Kahdet äitiyshousut ostin, joita aloin käyttää rv 30, mut muita mammavaatteita en hankkinut. Mun maha oli tosi pieni ja muutenkin olen hoikka (ennen raskautta kokoa 36, nyt 34).

Yhteistyössä