Joku kyseli POp:in vihreää haalaria pari pv sitten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Ja sanoi ettei osaa etsiä huutonetistä.
Oliko 86 se koko jota etsit???
Nyt näkyi sellainen olevan huutiksessa!(en ole itse myyjä)
Etsi hakusanalla jos kiinnostaa!(polarn o. pyret välikausihaalari)
 
Ootte te huvittavia! Katson aina uudet "tulokkaat"huutonetistä joka ilta(lasten ulkovaatteista,katsos kun sen voi katsoa päivämäärien mukaan), joten joo, on se varmaan just sinne naputettu. Ihan sama.
Huvittavaa vaan,että näin te luulette tietävänne jotain-no mäpä tiedän että olen oikeassa.
Hyvää illan jatkoa ja skitsoilkaa lisää vaan!:)Ootte ihania!
 

Yhteistyössä