Joku kyseli eilen niistä "hämähäkkiripsistä" *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mitä noille on tehty?

70-luvulla oli semmosta kuin nukkamaskaraa. Niillä sai vaikka miten pitkät ripset. Ensin taivutettiin ripset ja annettiin kuivua, sitten uusi kerros ja ne nukat jäi ripsien päihin.. sitten taas uusia ja uusia kerroksia.

Auta armias, jos oli sateinen keli niin ne ripsien päät käpristyivät ja tulos oli hirveä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Twiggy :heart:

Arvasit! Twiggy oli kaunis nainen, vaikka mielestäni liian laiha. :)

Twiggy on ehdottomasti yks mun idoleista ja hänen kuvansa toimii mun laihdutusmotivaationa, mitä en täällä palstalla kauheesti huutele koska sit mua pidettäis tyhmänä kun haluan laihtua tohon kokoon :D

Twiggy on ehdottomasti yks mun idoleista ja hänen kuvansa toimii mun laihdutusmotivaationa, mitä en täällä palstalla kauheesti huutele koska sit mua pidettäis tyhmänä kun haluan laihtua tohon kokoon :D

Ei niin laiha välttämättä enää oo terve. Tietty jos on luonnostaan sellanen laiheliini, mutta että laihduttaa itsensä väen väkisin sellaseks. En nyt tarkoita arvostella..

Alkuperäinen kirjoittaja .-.:

Ei niin laiha välttämättä enää oo terve. Tietty jos on luonnostaan sellanen laiheliini, mutta että laihduttaa itsensä väen väkisin sellaseks. En nyt tarkoita arvostella..

No mä oon ruumiinrakeenteeltani todella siro. Mulla on vaan kauhee läskikerros päällä :snotty:

Yhteistyössä