Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä noille on tehty?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Twiggy :heart:
Siis samanlaiset silmät vain kuin hänellä. Ja tästä saa kuvan, kuinka meikattiin "ennenvanhaan".Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:kaunis olet ollut =) Ja hienot ripset
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Twiggy :heart:
Arvasit! Twiggy oli kaunis nainen, vaikka mielestäni liian laiha.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Twiggy :heart:
Arvasit! Twiggy oli kaunis nainen, vaikka mielestäni liian laiha.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Twiggy on ehdottomasti yks mun idoleista ja hänen kuvansa toimii mun laihdutusmotivaationa, mitä en täällä palstalla kauheesti huutele koska sit mua pidettäis tyhmänä kun haluan laihtua tohon kokoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Auta armias, jos oli sateinen keli niin...
Saahan sitä meikata vaan enää ei taida löytyä tuota nukkamaskaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Miksei enää meikata noin B)
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Twiggy on ehdottomasti yks mun idoleista ja hänen kuvansa toimii mun laihdutusmotivaationa, mitä en täällä palstalla kauheesti huutele koska sit mua pidettäis tyhmänä kun haluan laihtua tohon kokoon![]()
Ei niin laiha välttämättä enää oo terve. Tietty jos on luonnostaan sellanen laiheliini, mutta että laihduttaa itsensä väen väkisin sellaseks. En nyt tarkoita arvostella..