Joku koputti viime yönä makkarin ikkunaan?

  • Viestiketjun aloittaja Huhuu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hyi kauhea ketju :( Minä asun yksin (tai no lasten kanssa) täällä metsän keskellä... Tosin mä herään yöllä vaan helvetin monta kertaa hiirten rapisteluun!!!! Tai se ole enää edes rapistelua. Järkyttävää meteliä voi pieni eläin pitää ihan hiljaisessa talossa!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lintu? Oksa? Orava? Vaikka tuski nuo eläimet keskellä yötä... Ota koira viereen :)
Niin tai lepakko.
Niin mutkun se kuulosti niin selkeästi kolmelta koputukselta. Mikä eläin osais tehdä niin? Paitsi se tikka, mutta ei kai se pilkkopimeellä lentele?
Ehkä tosiaan mies koputteli unissaan yöpöytää tms. ja heräsin siihen, mutta kun noita hiippareita (?) on täällä ennenkin ollut niin tiä sitten. Onneks on koira, saksanpaimenkoira, tuskin kukaan uskaltaa sen pidemmälle kun näkee/ kuulee sen? Laittaa se sen verran kovan metelin.
 
..
Mä heräsin joskus yksin asuessani siihen, että yksiön ulko-ovi painettiin kiinni. Mitään ääniä en kyllä muista rapparista kuulleeni, mutta oven sulkeminen oli aivan todellisen tuntuinen. Sen jälkeen pidin aina varmuusketjua öisin, vaikken tiedä kolahtiko se ovi oikeasti vai ei.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ddff:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun kaverilta vietiin kesällä marjat puskista kun kotiväki nukkui. Poliisi epäili romanialaisia.
Kaverille kävi myös näin kahtena kesänä, mutta hän epäili lintulauman syöneen marjat. Ainoaakaan marjaa ei ollut jäänyt jäljelle, edes maahan.
No tässä tapauksessa oli ihan selkeät kengänpainaumat ylipitkässä ruohikossa.
 
iik
Kyllä tikka yölläkin koputtelee. Tai pauke se suorastaan oli. Meillä kuitenkin 3 koiraa jotka ei reagoineet mitenkään tuohon ääneen. Mutta kyllä pelotti, ihan p*keleesti.

Mekin asutaan maalla, ulkona on pimeää ei valoja. Mies matkoilla ja taas tälläinen ketju.

Te kyllä valvotte ens yönä mun kans jos jotain sattuu taas.
 
Nitku
Mun piti kans kysäistä, että oliko yöllä pakkasta? Meillä on puutalo ja tämä paukkuu pakkasen puolelle mentäessä ihan hirveästi. Onneksi kaveri mua varoitti, koska muuten olisin ekana talvena pelästynyt ihan hirveästi. Jo pienillä pakkasilla natisee ikkunat, mutta kovilla pakkasilla seinät paukkuu niin kuin pesäpallomailalla hakattaisiin.. Niitä säikähdän edelleen, noihin natinoihin olen jo tottunut

Tai sitten se voi olla oikeasti mielikuvituksen tuotetta tai unen ääniä. Nimittäin mun mies heräilee aina silloin tällöin pystyyn, että missä kolisi, mitä ääniä pihalta kuului ja juoksee ikkunaan. On ihan vakuuttunut, että jossain on jotain kolissut ja tosi kovaa. Eikä mitään ääntä ole oikeasti kuulunut, koska mä olen ollut silloin vielä valveilla ja lukenut kirjaa..
 
Ruusu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lintu? Oksa? Orava? Vaikka tuski nuo eläimet keskellä yötä... Ota koira viereen :)
Tuskin. Pilkkopimeällä ei linnut eikä oravat liiku. Ja ikkunaan ei osu oksia.
Tulipa mieleen, laskiko lämpötila sillon pakkaselle? Meillä ainakin sillon ikkunat natisee ja paukkuu.
Kyllä se kuulosti ihan selkeältä koputukselta ikkunalasiin. 3 lyhyttä koputusta peräjälkeen.
Kyllä se kuulosti ihan selkeältä koputukselta ikkunalasiin. 3 lyhyttä koputusta peräjälkeen
jos haluat keskustella yksityisesti anna tietää. En ole sattumoisin täällä lukemassa.
 
ap
No nyt mun pitkä teksti hävis johonkin kun kone alkoi hidastelee.
Joka tapauksessa aion laittaa tuon koiran ensi yöksi juoksunaruunsa pihalle. Se reagoi tulijoihin herkemmin sieltä kuin sisältä. Mä tunnistan sen äänestä mitä se haukkuu
"mulla on tylsää" - haukku
"olen innoissani"- haukku
" joku tulee, varokaa"- haukku
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nitku:
Mun piti kans kysäistä, että oliko yöllä pakkasta? Meillä on puutalo ja tämä paukkuu pakkasen puolelle mentäessä ihan hirveästi. Onneksi kaveri mua varoitti, koska muuten olisin ekana talvena pelästynyt ihan hirveästi. Jo pienillä pakkasilla natisee ikkunat, mutta kovilla pakkasilla seinät paukkuu niin kuin pesäpallomailalla hakattaisiin.. Niitä säikähdän edelleen, noihin natinoihin olen jo tottunut

Tai sitten se voi olla oikeasti mielikuvituksen tuotetta tai unen ääniä. Nimittäin mun mies heräilee aina silloin tällöin pystyyn, että missä kolisi, mitä ääniä pihalta kuului ja juoksee ikkunaan. On ihan vakuuttunut, että jossain on jotain kolissut ja tosi kovaa. Eikä mitään ääntä ole oikeasti kuulunut, koska mä olen ollut silloin vielä valveilla ja lukenut kirjaa..
Ei muistaakseni ollut pakkasta. meillä kyllä puutalo ja tiedän että tää voi natista ja kopsua, mutta lähinnä tekee sitä paukkupakkasilla tai jos lämpötila laskee tosi nopeasti. Tää ei kuulostanut siltä.
ja hiiriäkin välikatossa joskus riehuu, mut ei nekään tollasta ääntä oo ennen pitäneet.
 
kinuski
Mä herään aamuisin töihin klo 3.30 ja kyllä tossa pihalla linnut ja oravat pyörii vaikka oliskin ihan pilkkopimeää.
Mä olen ihan hysteerinen kaikille äänille, olen kuulevinani vaikka mitä, ja välillä herätän miehenkin yöllä kun mua pelottaa ja olen muka jotain ääniä kuullut. Nyt mua on alkanu ahistaa kun kuulen selvästi että joku auto ajelee hiljaa tosta meidän ohi, ja mies sanoi kuulleensa samaa monena yönä. Siis voihan autoja nyt tossa tiellä ajella, mutta siis ihan kun hiljentäis tässä meidän kohdalla, ja menis monta kertaa ohi. Sit kun kipitän ikkunaan katsomaan niin mitään ei näy.
 
Uskis
höpöp höpö?!? Esitän todistusaineiston: " Hyvää ötyä - Jeesus ei oo pötyä", tätä toistaa sadat ja taas sadat aikuiset ja lapset iltaisin. Voiko näin moni olla väärässä?!=!!1
 
Sirkkelsson
Hyi hitto, yks syy miks halusin omakotitalosta pois, oli ku yöt meni ääniä kuunnellessa ja ikkunoissa juostessa. Äijä teki vieläpä vuorotyötä, ja olin monasti vauvan kanssa kaksin.
 
niih
en haluu pelotella mut mun vanhemmat asuu korvessa ja joku oli käynyt vääntämässä niiden liiketunnistevalot niin ettei ne syttyneet ja tullut sisään porukoiden nukkuessa ja vienyt lompakot. mutsi oli herännyt just vissiin kun "se" oli lähtenyt ja ulko-ovi oli jätetty raolleen... oli ihme juttu!
 
firequeen
kun alettiin seurustella avokin kanssa, ilmoitin topakasti että ihana talo mutta tänne en muuta! pieni talo metsän keskellä, lähellä lähinnä kesämökkejä, kaukana sivistyksestä. olisin seonnut siellä miehen yövuorojen aikaan :D ! yhden yön vietin yksin ja kun kuulin selvän yskäisyn pimeästä olkkarista, mikään ei saanut minua ulos makkarista sinä yönä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Itse pitäisin koiran sisällä, niin olisi sun apunasi siellä, jos joku tulee. Kun on ulkona narussa, niin ei pääse sieltä pelottelemaan.
No ehkä ne kääntyy jo heti portilla :) Koirahan herättää koko tienoon, kuka voro sellaista jäis ihmettelemään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tinna:
Juuri tän takia en halua asua omakotitalossa. Kerrostalossa olet kuitenkin toisten asukkaiden ympäröimä, eikä kukaan tuijottele ikkunoista sisään.
Jaa, no mä en taas muuttais mistään hinnasta kerrostaloon tai edes lähiöön. Meitä on moneen junaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lool:
ei välttämättä koirat niihin reakoi. yhden tutun ikkunoissa oli tirkistelijä käyny vuosia. jossain vaiheessa huomasivat. eivät tienneet kauan oli kierrelly.
Ihan hirveen hyvin sanonuut "kierteli vuosia mut ei tiedetty et kuin kauan oli kierrellyt." Joopa joo.... :p
 

Yhteistyössä